Av mine ribben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Rødhætte

Er der andre der har prøvet det? De sidste par dage har mine ribben været så ømme! Det er ligesom om man har fået tæsk Ved godt det er fordi den lille fylder godt, men håber da godt nok ikke det skal gøre så ondt indtil den bette er klar til at komme ud for så er 4 uger (plus det løse) godt nok længe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Stine Raaholt

Nu fylder min lille jo ikke helt så meget endnu... jeg er 28 uger henne... Men sidste gang havde jeg rigtig ondt i ribbenene fra omkring uge 32 til 38... så fladt hun lidt ned i bækkenet og satte sig fast, så det ikke pressede så meget opad mere...

så det kan sagtens aftage før om 4 uger, det håber jeg da for dig... for det kan virkelig føles som om der har været en kæmpe dåseåbner inde under ribbenene og er ved at åbne kroppen av av..

jeg har til gengæld et mindre område for oven i højre side, hvor min hud føles som om jeg har et kæmpe blåt mærke - jeg tror det er fordi hun tit sparker lige der og hendes fødder ligger der... så bliver huden øm... vågner nogle gange ved at jeg ligger på den side og hun stamper ned mod sengen... lille ballademager...

Anmeld

14. marts 2011

Rødhætte

Stine Raaholt skriver:

Nu fylder min lille jo ikke helt så meget endnu... jeg er 28 uger henne... Men sidste gang havde jeg rigtig ondt i ribbenene fra omkring uge 32 til 38... så fladt hun lidt ned i bækkenet og satte sig fast, så det ikke pressede så meget opad mere...

så det kan sagtens aftage før om 4 uger, det håber jeg da for dig... for det kan virkelig føles som om der har været en kæmpe dåseåbner inde under ribbenene og er ved at åbne kroppen av av..

jeg har til gengæld et mindre område for oven i højre side, hvor min hud føles som om jeg har et kæmpe blåt mærke - jeg tror det er fordi hun tit sparker lige der og hendes fødder ligger der... så bliver huden øm... vågner nogle gange ved at jeg ligger på den side og hun stamper ned mod sengen... lille ballademager...

Rart at høre at der måske er en ende på det.. Har været øm før, men aldrig så meget som nu. Jeg mærker ikke så mange spark ved ribbene, men tror måske det er min moderkage der presser på.

Det er hyggeligt at vores små pus sparker, men de behøver jo ikke bruge deres mor som boksepude hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.