Udebleven mens. Ingen symp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

Skulle have haft det røde i lørdags, men har stadig ikke set skyggen af det. Har ingen symp. Ingen ømme babser, ingen mens smerter osv.. Men har haft uro i kroppen hele dagen, men ved ikke om det er pga det kaffe jeg har drukket

Hvornår startede jeres symptomer ?? Vil være 4+2 hvis nu...

Og er uro i kroppen et symptom ??

(Tager en test her en af dagene hvis det røde ikke kommer.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Anonym trådstarter

+ min kæreste drømte natten til søndag at jeg var blevet gravid Mon det er et tegn

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

Det er sikkert et rigtigt irriterende råd at få, men det er jo svært for os andre at svare, om den er der eller ej. Test test test, det er den eneste måde du finder ud af det på!

Det er ikke sagt for at være næsvis, men graviditet føles jo forskelligt fra person til person..

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det er sikkert et rigtigt irriterende råd at få, men det er jo svært for os andre at svare, om den er der eller ej. Test test test, det er den eneste måde du finder ud af det på!

Det er ikke sagt for at være næsvis, men graviditet føles jo forskelligt fra person til person..

Jeg vidste at den nok skulle komme, derfor jeg skrev nederst at jeg tager en test om et par dage.. Det var mere andres erfaringer jeg søgte

Anmeld

14. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg vidste at den nok skulle komme, derfor jeg skrev nederst at jeg tager en test om et par dage.. Det var mere andres erfaringer jeg søgte

og den kom... nok mest fordi det er det eneste sikre at gøre...

der er en milliard tegn på graviditet... og tænk hvis nogen fik dig til at tro du var gravid og du så ikke er det...

det mest fornuftige er at vente og testeeeeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.