Ang æl :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Pige1984

Hej

Nu har vi været på forlænget weekend mig og min kæreste da vi har 3 års dag <3

Og jeg skulle have ÆL her i weekenden så det er jo bare perfekt

Jeg tog en ÆL test lørdag og den var næsten positiv så vi prøvede hotels seng Og om natten havde jeg lidt ondt Men tog så en ÆL test søndag og i dag og de er blevet svagere så mon jeg har haft ÆL den nat for jeg plejer godt at kunne mærke det. 

Så jeg håber der er en lille spire på vej til os for det kunne ikke passe bedre for vi har været sammen i 3 år o har været igang med en lille spire i 1 år. Det lykkes i sommers men mistede i 5+4 Og har derefter haft en SA mere og en BIO Så nu må den godt ligge sig godt til rette inde i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Masig

Altså den her måned testede jeg også for ÆL og jeg fik en masse næsten positive teste og så nogle mindre tydelige og så nogle meget tydelige igen inden jeg fik den helt positive... Så det kan godt svinge lidt.. teststregen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen ellers gælder det ikke...

Og man har som regel ÆL i 24 timer ca så havde du haft den der om natten burde den vise positiv dagen efter.. Men vi er jo alle forskellige så kan jo godt være din ikke varer så længe...

for der snart er gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.