NF scanning med spunken i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Frejsmor

Så blev det endelig tid til NF scanning og det var simpelthen bare en fantastisk oplevelse og SÅÅÅ dejligt at se spunken igen og se at der stadig er liv - maaaasser af liv endda, lille spunken kartede bare rundt og vinkede til mor og far og strakte sin små ben på livet løs hehe, nu mor og far var med på en kigger skulle lille spunken da lige vise alt hvad den kunne!!

Alt gik godt!! Og jordemoderen målte nakkefolden til at være 1mm, hvilket er det gennemsnitlige..  På Herlev får man ikke tallet at vide til scanningen, men de sagde at de ville ringe inden kl. 12 hvis risikovurderingen var under de 1:300, og de har ikke ringet!!!!

Det præcise tal får vi så tilsendt med posten senere...

Iiih men alt i alt en riiigtig dejlig oplevelse, jeg blev rykket en dag frem, så termin er nu d. 25/9(før var det d. 26/9), og jeg er dermed 12+1 i dag og ovre de 12 første kritiske uger - weeeeee!!!!

Og nåårh ja så har vi fået tid til gennemscanning d. 4/5, og jordemoderen sagde at vi kunne få kønnet at vide hvis vi ønske det, iih hvor jeg glæder mig!!!

Billeder følger senere når de lige er blevet scannet ind på et tidspunkt..

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig uge!!!

Knus og kram Channie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Happiness

Ihhh hvor dejligt! Og selvfølgelig har spunken det godt

Glæder mig til at se billederne Og blir spændende at høre hvilket køn der gemmer sig derinde.

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Tillykke Jamen det er da dejligt med fine tal. Jeg var selv afsted i dag, jeg fik dog tallene med det samme, men der er vel stor forskel fra sygehus til sygehus.

Glæder mig til billeder

Anmeld

14. marts 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Ihhh hvor dejligt! Og selvfølgelig har spunken det godt

Glæder mig til at se billederne Og blir spændende at høre hvilket køn der gemmer sig derinde.

Ja det var bare så skønt at se spunken igen og se den havde det godt!!!

Jeg lægger billederne ind i løbet af et par dage, vil jo gerne dele det lille vidunder med jer!!

Hehe ja det blir rigtig spændende, min mavefornemmelse siger dreng og det har jeg også drømt, så nu må vi se om det holder stik!!

Anmeld

14. marts 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

Tillykke Jamen det er da dejligt med fine tal. Jeg var selv afsted i dag, jeg fik dog tallene med det samme, men der er vel stor forskel fra sygehus til sygehus.

Glæder mig til billeder

Tusind tak og også tilykke til dig med den veloverståede scanning, er bare så dejligt at se de små igen og se de har det godt...

De kommer snarest, skal jo også lige blære mig lidt med det lille vidunder...

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

SkrukNu skriver:

Tusind tak og også tilykke til dig med den veloverståede scanning, er bare så dejligt at se de små igen og se de har det godt...

De kommer snarest, skal jo også lige blære mig lidt med det lille vidunder...

Takker

Det er også helt i orden

Anmeld

14. marts 2011

Frøken J.

Tillykke med den vellykkede scanning! Self. har jeres bebs det rigtig skønt inde i sin hule

Anmeld

14. marts 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Tillykke med den vellykkede scanning! Self. har jeres bebs det rigtig skønt inde i sin hule

Tak skal du ha... Og ja den havde det helt fantastisk derinde hehe og det var simpelthen så dejligt at se, du kan godt glæde dig til d. 24, det bliver en rigtig dejlig oplevelse...

Anmeld

14. marts 2011

Lotus86

Stort tillykke med den veloverståede scanning, det jo bare så dejligt at man endelig kan slappe lidt af

Det sjovt i ikke har fået tallene med det samme, det fik vi nemlig til nakkefold, og vi er også tilknyttet Herlev.

Anmeld

14. marts 2011

Frejsmor

Lotus86 skriver:

Stort tillykke med den veloverståede scanning, det jo bare så dejligt at man endelig kan slappe lidt af

Det sjovt i ikke har fået tallene med det samme, det fik vi nemlig til nakkefold, og vi er også tilknyttet Herlev.

Tak skal du ha... Ja det er nemlig bare rigtig rigtig dejligt og kan slet ikke vente til næste scanning hehe, det er bare fantastisk at se den lille der på skærmen ligge og spake og møve rundt og gøre sig til for mor og far hehe!!

Nåh okay der kan man da bare se.. Det kan selvfølgelig være et nyt tiltag de har lavet(det stod nemlig også i den folder jeg fik med posten omkring NF - at vi ville få tallene med posten hvis der ikke var nogen høj risiko)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.