ekstremt skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

millie92

Hej alle!

Jeg er ekstremt skruk, og har været det i over et år. Problemet er bare min alder på kun 18 år. Min kæreste er dog 23 og vi har været sammen længe, men han har klart givet udtryk for at han ikke har lyst til projekt baby Men jeg vil jo super gerne, også selvom min unge alder.

Bliver efterhånden sindsyg. Jeg ser babyer og gravide over det hele og glemmer(ubevidst) at tage p-pillerne. Det er faktisk ved at være et problem i hverdagen, da tankerne kun kører omkring at få børn, og er helt sikker på at det vil være det eneste der hjælper!

Suk ):  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Åh jeg kender det alt for godt...

Jeg er også ved at blive skør

Men det bedste du kan er altså at vente på din kæreste er klar...selvom det bare er så svært..

Anmeld

14. marts 2011

Tvillingemor80

Synes ikke DIN alder er problemet.. men at kæresten ikke er klar, for der skal jo to til det pjat Kunne det være en ide at snakke med ham om hvoornår han gerne vil havde børn, så du har noget at se frem til og måske ved at det er inden for en overskuelig periode...?!

Eller vil han aldrig havde børn ?

Anmeld

14. marts 2011

millie92

Jo jeg tror bestemt at han gerne vil have børn, men bare først når han er op mod de 30 år ):

Det er bare så super svært når familien hele tiden får flere og flere, og jeg brændende ønsker mig en ): Samtidig så forstår veninderne det ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.