Så fik vi endelig kønnet afvide :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

RikkeTrudsløv

så var vi til den anden canning i dag hvor vi fik afvide at det er en lille dreng vi venter og hende der scannede mig sagde at hun var så sikker på kønnet at hun ville æde sin gamle hat hvis ikke det er en dreng

men er bare helt over ud lykkelig det er helt fantastisk

Det lyder måske mærligt men tror først lige det er gået op for mig at jeg virkelig er gravid :/

meen det er en rar følese...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Najsen86

Mange gange tillykke.. vi skal til md fredag så der håber jeg de kan se kønnet

Anmeld

14. marts 2011

RikkeTrudsløv

mange tak

lad oss håbe den bette gider vende rigtigt så

det var jeg godt nok bange for vores ikke ville for da vi var til nakkefolds scaningen kunne hun næsten ikke måle nakkefolden

fordi han lå så uroligt ;D

Anmeld

14. marts 2011

Julymama

RikkeTrudsløv skriver:

så var vi til den anden canning i dag hvor vi fik afvide at det er en lille dreng vi venter og hende der scannede mig sagde at hun var så sikker på kønnet at hun ville æde sin gamle hat hvis ikke det er en dreng

Det lyder måske mærligt men tror først lige det er gået op for mig at jeg virkelig er gravid :/

Tillykke med den lille prins 

Anmeld

15. marts 2011

SaNiNa

Stort tillykke med den kommende lille dreng. Drenge er nu noget ganske særligt...

Anmeld

15. marts 2011

RikkeTrudsløv

Mange tak ;D

Anmeld

17. marts 2011

beem

Stort tillykke. Ja, det er fantastisk. Kender godt fornemmelsen af at det først bliver virkelig virkeligt der.

Fik selv af vide for 14 dage side, at jeg også skal have en dreng. Havde det på samme måde. Nu er jeg ikke bare gravid, men skal have en søn. Jeg er allerede meget knyttet til ham, og sidder om aftenen og synger for ham (har læst at de sange man synger under graviditeten, vil være de sange som virker beroligende på ham senere). Jeg glæder mig vanvittigt meget.

Nyd det!

Anmeld

18. marts 2011

Happiness

Tillykke med det blir en dreng

Venter selv en lille dreng, og det er bare fantastisk

Anmeld

21. marts 2011

RikkeTrudsløv

Mange tak

og tillykke til jer også ;D

glææder mig bare sån til lille William kommer til verden ;D

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

RikkeTrudsløv skriver:

Stort tillykke Det er så rart at vide hvilket køn det er, som ligger inde i mavsen i al den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.