nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2011

Anitta Kristiansen

ja en rigtigt fin en er hun er også ked af jeg ikke kan beholde hende. for hun er vidunderlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

samantha1986

Nej hvor er hun fin. Hvis ikke det var fordi at kæresten er dybt allergiker så ville jeg godt have haft hende.

Men nej han kan ikke tåle nogen form for dyr desværre.

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

årh øv øv. håber der er nogen der ude så hun ikke skal på internat eller aflives.

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

Min veninde har lige skrevet på facebook at de søger en kat.... hun bor på Nord Falster...

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

Eva: hun er altid velkommen til at kigge på katten

Anmeld

18. marts 2011

Tkcuf

Er hun kattebakketrænet? Hus eller lejligheds-kat?

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

hun er renlig har hende i en lejelighed. og bruger sin kattebakke. hun er ikke så gammel så kan vendes til også at være udekat. 

Anmeld

18. marts 2011

Maria.

Anitta Kristiansen skriver:

hun er renlig har hende i en lejelighed. og bruger sin kattebakke. hun er ikke så gammel så kan vendes til også at være udekat. 

Super sød kat! Desværre skal vi ikke have dyr foreløbig, men ville bare lige sige at du har større chance for at folk ser dine besvarelser hvis du citerer dem!

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maria. skriver:

Super sød kat! Desværre skal vi ikke have dyr foreløbig, men ville bare lige sige at du har større chance for at folk ser dine besvarelser hvis du citerer dem!

haha har først fundet ud af hvordan man gør nu  er ikke så klog til sådan noget her men mange tak. 

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

Dusty skriver:

Er hun kattebakketrænet? Hus eller lejligheds-kat?

prøver lige igen hun er renlig har hende i en lejelighed. og bruger sin kattebakke. hun er ikke så gammel så kan vendes til også at være udekat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.