Minxmand og jeg blev sepereret i december 2010.
Jeg fik den midlertidige bopæl af børnene, vi fik så lavet en børnesagkyndig undersøgelse, som blev til en rapport. Denne rapport er SPRING FYLDT af fejl og mangler. Jeg er blevet stemplet som total uegnet mor. Mine børn ( 3,5 og 5,5 år) er nu flyttet til faren. Jeg må ikke se dem, med mindre jeg møder op på min x mands adresse( han har været meget truende overfor mig, hvilket er grunden til at dette bestemt ikke kan lade sig gøre), eller 4 gange om året i statsforvaltningens lokaler.
Rapporten skriver at jeg ikke kan tage vare på mine børn(- når jeg nu bor sammen med en person der er dømt for seksuel krænkelse af mindrerårige)
Sagen er nemlig rimlig kringlet, da min samleverske i 2007 blev dømt 1 år for seksuel krænkelse af mindreårige ( pige på 12 år - lang sag, som skal læses, og ikke bare vuderes ved ordne : " Dømt for seksuel krænkelse af mindre årige").
Jeg har mange spørgsmål, som: ,
Hvor længe kan min samleverske dom påvirke evt. fremtidige samværs sager??
Hvis jeg bliver gravid, vil Nogen så tage mit barn når det er født , fordi jeg er erklæret uegnet...??
men vigtigst af alt: Kan jeg på nogen måde få slettet de oplysninger som ligger i statsforvaltningen( med at jeg er uegenet som mor)??
Jeg er annonym, da denne sag er en meget privat sag, der er ret speciel, håber nogle kan svare på mine lidt krævende spørgsmål...
Anmeld