Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er mange der gerne vil være slanke, men jeg beder bare om lidt mere på sidebenene . Er der nogen der ligger inde med gode råd til hvordan man tager på i vægt? Jeg har højt stofskifte, så har meget svært ved at tage på. Folk skal altid kommentere min vægt, men de aner ikke hvor hårdt jeg prøver at tage på, og elsker mad (det kan bare ikke ses ). Har altid accepteret min krop som den er, men kunne godt tænke mig noget mere fedt på lårene osv. Synes selv at det er flot med kurver, som f.eks Beyonce eller Jennifer Lopez. Opskrifter på god mad med en god fedt procent i modtages også gerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh.. jeg kender det så udemærket godt selv.. Jeg er så træt af at alle skal kommentere ens vægt.. jeg har desværre ikke nogen gode råd..
Men et fra en som kender det selv..
Øv ja, det er så trættende. Man ved jo selv at man spiser det man skal eller lidt udover det man behøver at spise . Nogen gange forstår folk slet ikke hvor meget deres kommentar kan såre Det er jo ikke fordi at man selv vælger at man ikke kan tage på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128