Mellemørebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

rlyn

Tristan var ved ørelægen i torsdags og han har fået mellemørebetændelse - og en slem omgang
Han havde haft et par dage, hvor der var lidt skidt i øret, men det gik i sig selv igen. Han havde ikke ondt på det tidspunkt, så vi lagde ikke mere i det.
Natten mellem onsdag og torsdag var han noget urolig og torsdag morgen var han fuldstændig hysterisk, det mindste vi rørte ved hans øre. Vi var nødt til at klippe hans nattrøje op, så vi kunne få den over hovedet på ham, for det gjorde så ondt da han skulle have den op over hovedet

Vi var heldige at få en tid samme dag, og han blev suget grundigt i øret. Uha...det er bare ikke sjovt  Ørelægen tog drænet ud, da det næsten var røget ud af sig selv så nu skal vi se, om det skal i igen.

Natten til fredag havde han virkelig ondt  Selvom han puttede inde i sengen (hvilket plejer at hjælpe når han er syg), tror jeg, at han sov to-tre timer sammenlagt den nat - lille pus

Det går heldigvis rimelig godt nu...men han er dælme ikke meget for at få dryppet øret og for at vi rører ved det.

Men hvor ville jeg ønske at jeg kunne tage smerterne for ham - det er sq ikke sjovt at se ens lille guldklump have så ondt

Knus til jer
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Smølf

Hej Rikke,

Sikke da en slem omgang... Det gør bare så ondt i hjertet, når man kan se sit barn have så ondt. Jeg har også flere gange ønsket at jeg bare kunne tage smerterne for ham, når han var syg...

Jeg håber at han snart bliver god igen:). Rigtig god bedring med ham!

Kram og tanker
Neta og Sebastian

Anmeld

11. oktober 2008

Munder

Øv da Rikke, hvor er det synd for lile (store) Tristan.

Jeg må jo sige, at jeg kender til problemet. De ører er bare nogle

Rigtig god bedring til den lille mand!

Knus
Dorte

Anmeld

14. oktober 2008

rlyn

Tak for jeres svar og god bedring hilsner
Han har det meget bedre nu, og var både idag og igår i DP - hvor han rigtig havde en masse krudt, der skulle fyres af
Selvom vi har hygget os hjemme, for det meste under dynen og med tegnefilm, så var han rigtig glad for at skulle i DP igår. Han havde savnet de to andre drenge hos DP, og kunne næsten ikke stoppe igår med at fortælle, hvad de havde lavet

Idag var Sef heldig at kunne afspadsere lidt fra job, så han og Tristan er inde i byen nu og købe gave til min fødselsdag

Jeg har travlt, selvom der er ferie. Jeg knokler med at få materialer og planlægning til at gå op i en højere enhed, inden jeg skal starte i praktik efter ferien.

Jeg håber I har det godt og får nydt og hygget i ferien.

Dorthe: Hvordan står det til med dine og Andreas ører?

knus
Rikke og Tristan

Anmeld

14. oktober 2008

Munder

Super, at han har det bedre.

Andrea's ører er tip top efter hun har fået dræn, det er mere tvivlsomt med mine. Jeg skal til ørelægen på tirsdag og tjekkes, for jeg kan intet høre på højre øre.

Dorte

Anmeld

16. oktober 2008

st

Godt at høre den lille myre har det godt igen. Har selv haft mellemørebetændelse som lille, kan stadig huske, hvor ondt det gjorde. Fatter ikke jeg overlevede. :-)

Nå men godt han er i bedring.

Klem st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.