Blødt kranie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Kløver

Hej

Ville høre hvad i andre har gjort for at undgå fladt baghoved/skævt hoved på de små. Deres kranier er jo ekstra bløde som for tidligt fødte. Vores søn havde sonde i de første 14 dage, og vil derfor meget nødigt ligge på dne side, hvor sonden før sad, og på trods af aflejringer osv, er hans hoved nu blevet skævt, og vi er anbefalet at købe en lejringskile. Men men det løser ikke helt problemet med at han ikke ligger på selve baghovedet, hvor han ikke ligger på den ene eller anden side. Hvad har i andre gjort for at undgå disse problemer, lovenest puden/hjertepuden fra ønskebørn er ikke rigtig en mulighed, da det jo bare er en tynd skumpude, og kan ikke holde hans hoved, så det feks ikke kan dreje til en af siderne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

blomst84

Hej Maja

Jeg har netop været ved lægen i dag med min lille pige fordi hun lå skævt med hovdet, det var heldigvis ikke så slemt, men min SP sagde at hvis det havde været værre skulle hun til fys.... så det kunne måske være en løsning for jeres lille mand?

Anmeld

14. marts 2011

Kløver

blomst84 skriver:

Hej Maja

Jeg har netop været ved lægen i dag med min lille pige fordi hun lå skævt med hovdet, det var heldigvis ikke så slemt, men min SP sagde at hvis det havde været værre skulle hun til fys.... så det kunne måske være en løsning for jeres lille mand?

ja kunne måske være, SP snakkede om at aflejring til at starte med, nok kunne gøre det, så dte håber jeg meget, så han er fri for det, for ellers findes der jo også det der kranio sekral terapi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.