Er hun lidt sensitiv, eller bare helt alm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Zeus

Jeg har lagt mærke til, at Cajsa ikke er meget for høje lyde, larm, eller bare folk der snakker højt.. Vi skal helst heller ikke på besøg et nyt sted i for mange timer, for så er hun helt ulykkelig når vi kommer hjem igen  

Hvis en baby kommer med at skrig, så bliver hun bange og begynder og græde, selvom h*n ikke kommer med mere end det ene skrig..

Da vi havde min lillesøster på besøg for et par uger siden, grinte hun åbenbart også for højt, for det blev hun også bange for.. Og hun griner ikke højere end de fleste

Hun kan godt med de mennesker hun kender, og hendes farmor må også passe hende i et par timer, uden at der kommer en reaktion som sådan.. Hun sover lidt mere, men ellers er der ikke noget.. Min storesøster har også passet hende i 24 timer på et tidspunkt, fordi vi var helt færdige, og der var der heller ikke noget som helst.. Men dem kender hun jo også, og de kender hende.. 

Jeg synes bare ikke, at min store pige var på samme måde da hun var på den alder, men det kan jo godt være, at jeg husker forkert  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Zeus

Hun er 4 mdr forresten

Anmeld

14. marts 2011

BinaMor

jo børn er jo forskellige med indtryk ligesom os.

men hun lyder som sensitiv. min gabrioella er/var det også. hun var også svær at få til at sove o lign. kunne kende fremmede fra nyfødt

her står der en masse

http://www.ifavndanmark.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/introduktion_til_i_favn_danmark.asp

Anmeld

14. marts 2011

isimaven

jeg synes din pige lyder meget som en helt almindelig baby der bare kan lide ro omkring sig - gi hende det så længe hun har brug for det for mon ikke hun vokser fra det

min den første havde havde det heller ikke godt med høje lyde da hun var baby, men nu er hun ligeså støjende som en gennemsnits 7 årig

og det med at babyer græder hvis det hører andre børn græde er helt klassisk  

Anmeld

14. marts 2011

Zeus

Isabella var også vant til en masse mennersker og andre babyer helt fra start af, der havde vi ikke det helt store valg på det punkt.. Men denne gang har vi jo levet trygt i vores egen lille hule herhjemme.. Lige så meget fordi hun har reageret som hun har gjort, de gange hvor vi har været afsted med hende  

Jeg kan bare ikke finde ud af, om det er fordi hun ikke er vant til det, og bare skal "vænnes" til det, eller om det er noget vi skal tage alvorligt, og undgå...

Hun sover (endelig) som en lille engel, i sin egen seng, så der er der ikke noget problem længere..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.