Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loggidut skriver:Her er dem jeg ved der kommer....men er da blevet meget i tvivl om der er flere...ha haTynenMariaEloggidutSusan1978IvfmarieEsilleKa li jaHelle30NadjaBJBirgittemarieMarco2AstridPGryntNy morså er der hvad mad vi skal have frugt på fadkagerbroccolisalat og gulerodsboller(Kold og kødløs) kartoffelsalat med citron og avocadotun mousse og flutesGræske deller og tatzikilagkagerBulgursalatLakse/spinattærteog hvem der bliver og soverivfmarieKa li jaHelle30Ny morloggidutSusan1978igen vil jeg lige opfordre til at man selv hiver sengetøj med sig...og hvis mulig nogle madrasserjeg har smidt en rutebeskrivelse ind på IGog her er nogle af de ting vi kan komme til at mangle til i morgensmør til morgenbrødsyltetøjnutellajuicefløde til irsk kaffehvis der er nogen der kan komme i tanke om mere kan i lige give besked her under...mangler jeg nogle personer eller andet så sig til...mit nummer ligger også på ig:D
Marco2 skriver:Har aftalt med Grynt at jeg kører hjemmefra kl. 13.00. Så skal jeg lige forbi og hente hende... Så helt præcist klokkeslæt har jeg ikke.....(?)
Loggidut skriver:så er i nok her omkring klokken 16...er det helt skæv skudt?(?)ja, det er vel lidt skævt skudt!! Vi kørte da turen på max 1½ time forleden, loggi!Med mindre det tager to timer at samle grynt op, så kan vi vel vente at se damerne omkring kl 15?Marco2 skriver:Har aftalt med Grynt at jeg kører hjemmefra kl. 13.00. Så skal jeg lige forbi og hente hende... Så helt præcist klokkeslæt har jeg ikke.....(?)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128