Update på mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Diana...

Hej Pige

Her er lige en lille update på mig og mine tanker. 

Jeg har faktisk haft det OK her den sidste uge, men kan godt mærke at det hele stadig fylder noget men jeg kan holde det ud. 

Jeg har idag snakket med min SP, jeg skulle udfylde et skema hvor at hvis man havde over 12 point så skulle man have medicinsk hjælp og hvis man havde under 12 kun man nøjes med bare at snakke og snakke og snakke. Jeg fik så 13 point MEN vi venter med det medicinske da hun mener jeg simpelthen er så stærk og kender mine grandser. + at jeg lader ikke mine børn lide svigt tvært i mod mener hun at den måde jeg har det er til fordel for dem fordi jeg er ekstra over dem og giver dem ekstra opmærksomhed. Så hun synes vi skulle starte med at vi mødes hver 14 dag og snakket sammen og udfylder så skemaet igen næste gang og hvis der ingen ændringer er jamen så skal jeg så videre til lægen. 

Men som hun sagde til mig at jeg ved hvad der gør mig glader og hvordan jeg kobler fra osv så hun mente bestemt at vi nok skulle kunne klare dette her sammen, hun sagde jeg var utrolig stærk og havde rigtig mange gode egenskaber som kan hjælpe mig igennem dette her. Jeg har en depration men hun mener at jeg har haft den hele tiden og det vil jeg godt give hende ret i. 

Jeg skal hver morgen starte min dag med at stå op og gå i bad rede sengen (vi sover i stuen på en sovesofa derfor vigtigt den bliver redt så man har en stue og ikke får tildens til bare at ligge i sengen) Jeg skal gå nogen gode ture hver dag for at få luft til alle tankerne. Jeg skal sørge for at få snakket så meget som muligt om det for det hjælper mig også. Så skal jeg få besøgt min venindes grav som jeg endnu ikke har gjort og som fylder meget hos mig også. Jeg fandt hende selv død og nu tør jeg ikke se hendes grav så det skal overståes også. 

Jeg håber at det kan hjælpe mig at snakke med hende hver 14 dag så jeg ikke skal på medicin da jeg ikke rigtig tror på det og mener at den bedste måde at komme videre er at SNAKKE SNAKKE OG SNAKKE. 

Jeg kan mærke at nu hvor vi har fået det lidt varmere i vejret er jeg også blevet lidt gladere. Så jeg håber at jeg kan komme over det her nu. Hun sagde det var meget normalt med alle de tanker der går gennem hoved når man får børn jeg har bare så meget om hoved og der sket så meget i vores liv som bare fylder meget og gør så at alle de tanker bliver svære at ha med at gøre. 

Jeg er SÅ glad for jeg kan læsse af her inde selv om det da ikke er det fedeste med et ØV indlæg men det hjælper mig så meget at få skrevet det ned og læse jeres svar så håber det i orden med endnu et indlæg fra mig 

Rigtig god dag til jer alle og AG glæder mig til og høre om din mødregruppe. 

Nu vil jeg lægge mig på gulvet med mit gul og LEGE JAAA skønt at have børn så man stadig kan lege som voksen he he 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Riksen

Det lyder alt i alt som en god update omstændighederne taget i betragtning. Jeg synes det lyder som en rigtig god ide at få snakket om problemerne... og vi herinde "lytter" rigtig gerne på dig

Det er også dejligt at høre, at SP'en ikke mener at du bør have medicin. Det er flot at du er så stærk en person, at du kender dine grænser og kan være der for dine dejlige unger på trods af dit humør

Du får lige en stor krammer herfra

Rikke

Anmeld

14. marts 2011

Maria-s

Hej Diana,

Dejlig update fra dig synes jeg Ikke at jeg ikke kan se at du har rigtig meget du skal have bearbejdet og at det bliver en hård omgang, men som du skriver så siger din Sp at du er stærk og det fornemmer jeg også meget kraftigt ud fra dine indlæg OG at du også godt selv ved du er! Jeg tror heller ikke man "bare" skal hoppe på medicin, men hvis man kan klare det med samtaler er det helt klart langt at foretrække. Det handler jo ikke om at "symptombehandle" men at komme til bunds i sagerne, så det hele kan lette/ forløses.

Det med din veninde lyder meget voldsomt?.. Det må da være forfærdeligt. Jeg kan godt forstå det ikke er nemt at besøge hendes grav uanset hvad årsagen til hendes død var...

Men ja du er en SEJ kvinde og jeg tager virkelig hatten af for dig

Maria

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

Hvor er det dejligt at dig og SP har fået lavet en arbejdsplan! Jeg er sikker på du nok skal klare det hele, og at du i mellemtiden stadig er en skøn mor! 

Anmeld

16. marts 2011

DK

Skønt at du har fået tjekket op på det! Lad nu være med at lide unødvendigt (som vi kvinder jo har en eller anden underlig tendens til at mene at vi skal) og tag imod noget medicin hvis det kan hjælpe dig til at livet vil blive både nemmere og lysere! Det er der altså INGEN skam i! Overvej det hvis dine tal stadig er for høje næste gang! Der er INGEN grund til at gå og lide når der er en løsning på det! Det er jo derfor vi har medicin/smertestillende osv. for at hjælpe!!!!

Du er altså bare så sej at du ser alt det her i øjnene, og jeg synes du så rigtig godt ud sidste onsdag!!

Anmeld

17. marts 2011

Diana...

DK skriver:

Skønt at du har fået tjekket op på det! Lad nu være med at lide unødvendigt (som vi kvinder jo har en eller anden underlig tendens til at mene at vi skal) og tag imod noget medicin hvis det kan hjælpe dig til at livet vil blive både nemmere og lysere! Det er der altså INGEN skam i! Overvej det hvis dine tal stadig er for høje næste gang! Der er INGEN grund til at gå og lide når der er en løsning på det! Det er jo derfor vi har medicin/smertestillende osv. for at hjælpe!!!!

Du er altså bare så sej at du ser alt det her i øjnene, og jeg synes du så rigtig godt ud sidste onsdag!!

He he jamen du har helt ret, men hvis lægen og sp siger det er det bedste så gør jeg det også. Jeg har ringet til lægen i tirsdags og har fået en tid til på mandag for denne uge har været en af de hårde så må hellere få hendes mening også. 

Anmeld

17. marts 2011

Lilje82

Ville bare sende dig et ordenligt Det første skridt i den rigtige retning er netop at erkende, at det er sådan tingene forholder dig.

og hæng i - Det hele blir nemmere igen og snak, snak, snak og snak om det, det er den bedste medicin.

Kram fra Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.