Hej Pige
Her er lige en lille update på mig og mine tanker.
Jeg har faktisk haft det OK her den sidste uge, men kan godt mærke at det hele stadig fylder noget men jeg kan holde det ud.
Jeg har idag snakket med min SP, jeg skulle udfylde et skema hvor at hvis man havde over 12 point så skulle man have medicinsk hjælp og hvis man havde under 12 kun man nøjes med bare at snakke og snakke og snakke. Jeg fik så 13 point MEN vi venter med det medicinske da hun mener jeg simpelthen er så stærk og kender mine grandser. + at jeg lader ikke mine børn lide svigt tvært i mod mener hun at den måde jeg har det er til fordel for dem fordi jeg er ekstra over dem og giver dem ekstra opmærksomhed. Så hun synes vi skulle starte med at vi mødes hver 14 dag og snakket sammen og udfylder så skemaet igen næste gang og hvis der ingen ændringer er jamen så skal jeg så videre til lægen.
Men som hun sagde til mig at jeg ved hvad der gør mig glader og hvordan jeg kobler fra osv så hun mente bestemt at vi nok skulle kunne klare dette her sammen, hun sagde jeg var utrolig stærk og havde rigtig mange gode egenskaber som kan hjælpe mig igennem dette her. Jeg har en depration men hun mener at jeg har haft den hele tiden og det vil jeg godt give hende ret i.
Jeg skal hver morgen starte min dag med at stå op og gå i bad rede sengen (vi sover i stuen på en sovesofa derfor vigtigt den bliver redt så man har en stue og ikke får tildens til bare at ligge i sengen) Jeg skal gå nogen gode ture hver dag for at få luft til alle tankerne. Jeg skal sørge for at få snakket så meget som muligt om det for det hjælper mig også. Så skal jeg få besøgt min venindes grav som jeg endnu ikke har gjort og som fylder meget hos mig også. Jeg fandt hende selv død og nu tør jeg ikke se hendes grav så det skal overståes også.
Jeg håber at det kan hjælpe mig at snakke med hende hver 14 dag så jeg ikke skal på medicin da jeg ikke rigtig tror på det og mener at den bedste måde at komme videre er at SNAKKE SNAKKE OG SNAKKE.
Jeg kan mærke at nu hvor vi har fået det lidt varmere i vejret er jeg også blevet lidt gladere. Så jeg håber at jeg kan komme over det her nu. Hun sagde det var meget normalt med alle de tanker der går gennem hoved når man får børn jeg har bare så meget om hoved og der sket så meget i vores liv som bare fylder meget og gør så at alle de tanker bliver svære at ha med at gøre.
Jeg er SÅ glad for jeg kan læsse af her inde selv om det da ikke er det fedeste med et ØV indlæg men det hjælper mig så meget at få skrevet det ned og læse jeres svar så håber det i orden med endnu et indlæg fra mig 
Rigtig god dag til jer alle og AG glæder mig til og høre om din mødregruppe.
Nu vil jeg lægge mig på gulvet med mit gul og LEGE JAAA skønt at have børn så man stadig kan lege som voksen he he 
Anmeld