MG for første gang idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Marco2

Godmorgen piger.

Idag skal jeg i MG for første gang. Jeg glæder mig og håber det bliver en god gruppe. 

Nu må Smilla så bare gerne lige vågne så jeg kan få hende i noget tøj, og så må hun gerne sove igen når vi skal gå derhen. 

Ha' en god dag allihop.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Sofia

Hvor spændende, glæder mig til at høre om din gruppe hav en dejlig dag - jeg synes du skal give Smilla det lysebrune sæt på

Anmeld

14. marts 2011

Maria-s

Uhh spændende Håber der er nogen du klinger rigtig godt med i gruppen God dag!

Anmeld

14. marts 2011

Diana...

Jeg håber det er en super gruppe du er kommet i. glæder mig til at høre mere.

Anmeld

14. marts 2011

Angelspot

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

Jeg håber du - og Smilla - får en rigtig dejlig MG dag! 

Anmeld

14. marts 2011

piadas

Ih, hvor spændende!

Du er heldig - jeg er ikke kommet i en mødregruppe endnu.

Hvordan gik det så?!

Anmeld

14. marts 2011

Marco2

Helluu Gørlz.

Det gik rigtig godt.

Vi har allesammen kun 2 børn ialt, og alles børn var mellem 3 - 3 1/2 år. På nær én hvis datter var 14. Så man må jo sige at vores situation på børnesiden er meget identisk.

Men jeg følte at jeg svingede meget godt med dem, især to af dem, så det var rigtig dejligt.

Så jeg glæder mig til næste onsdag hvor de alle kommer herhjem.

Men først skal jeg lige ha' overstået et besøg af min egen SP på onsdag. Har jo ikke haft besøg af hende endnu, men en vikar. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Håber sådan at hun kan få lidt ro på mig  

AG - den ikke så cool 2. gangsmoder

Anmeld

14. marts 2011

piadas

Marco2 skriver:

Helluu Gørlz.

Det gik rigtig godt.

Vi har allesammen kun 2 børn ialt, og alles børn var mellem 3 - 3 1/2 år. På nær én hvis datter var 14. Så man må jo sige at vores situation på børnesiden er meget identisk.

Men jeg følte at jeg svingede meget godt med dem, især to af dem, så det var rigtig dejligt.

Så jeg glæder mig til næste onsdag hvor de alle kommer herhjem.

Men først skal jeg lige ha' overstået et besøg af min egen SP på onsdag. Har jo ikke haft besøg af hende endnu, men en vikar. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Håber sådan at hun kan få lidt ro på mig  

AG - den ikke så cool 2. gangsmoder

Dejligt at høre - du er heldig med at de andre også er andengangsmødre - og så endda med børn på nogenlunde samme alder! Så passer det jo rigtig godt, hvis I engang skal lave noget sammen, hvor I også har de store med.

Da min kusine fødte for 7 år sigen kom hun i MG med 5 flergangsmødre, der var gift og havde hus osv. De havde alle fået drenge, undtaget min kusine, som fik en pige, var alenemor, boede til leje osv., så hun havde ikke rigtig noget tilfælles med dem - det var træls for hende, så det undrede mig lidt, at SP ikke havde sat hende sammen med nogle ligestillede. Hun bor endda i Aalborg, så der skulle jo være nok af nybagte mødre at tage af!

Nå, det var vist lidt af et sidespor! Men dejligt at høre for dig - jeg er vildt misundelig!

Spændende med SP-besøg! Min kommer først i midten af april, så der er 1 måned til! Første gang var det også en vikar, der kom her pga. vinterferien...

Anmeld

14. marts 2011

Marco2

Da min kusine fødte for 7 år sigen kom hun i MG med 5 flergangsmødre, der var gift og havde hus osv. De havde alle fået drenge, undtaget min kusine, som fik en pige, var alenemor, boede til leje osv., så hun havde ikke rigtig noget tilfælles med dem - det var træls for hende, så det undrede mig lidt, at SP ikke havde sat hende sammen med nogle ligestillede. 

I vores gruppe er der også kun én dreng. Resten af piger. Og hans mor er ung studerende der bor i en studielejlighed med hendes portugisiske kæreste, så hun er lidt forskellig fra os andre på de punkter men hun virkede sød og "faldt ikke udenfor" hvis man kan sige det sådan. Hvis bare kemien passer, tror jeg ikke det gør så meget. Så hendes dreng bliver ene hane i kurven fuldt af høns 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.