Træt, kvalme, ingen mens og negativ test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

mortilfreja

Jeg bliver snart vanvittig af det her. Har samtlige tegn på graviditet. Kvalme, ømme bryster, halsbrand, niv i underlivet og mega træt hele tiden. Mangler bare lige den positive test. Belastende. Nå men bare lige et mandagsudbrud herfra. Argh...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

lounika

øvøvøvøvøvø.. kender godt det min x og mig prøvet i over 1 år hvor jeg hade det sådan .... tror det desvære har lidt at gør med man virkelig ønsker sig det såsåsås meget at man får de symtomer uden der desvære er baby på vej...

ved det meget svært men man skal tænke på noget andet i noget tid og lave en masse ander ting... dyrke så meget sex som muligt fordi det dejligt ikke fordi man bare skal for at få baby ud af det ...

jeg er selv blevet gravid 14 dage efter jeg flyttet fra min x sammen med en ny fyr, der var mine tanker alle ander steder og ville jo selt ikke være garvid så hurtig med en ny fyr jeg næten ikke kente..

men nu er det helt fantastisk og er i uge 25..

det med at tænke på noget andet tror jeg selv på hjælper hvis man ik går og tænker på andet en baby baby så tror jeg de lader sig vente på sig de små...

prøv om det måske ville hjælpe lidt.. :0)

ønsker for dig..

Anmeld

14. marts 2011

mortilfreja

Tak :-) ja tænker rigtig meget over det men svært andet når man som vi har kæmpet i over 4 år :-( og vi har prøvet at lade det ligge men er nu startet op med ægløsningsteste igen og VED at vi ramte ægløsningen nøjagtig men det er jo stadig ikke ensbetydende med baby :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.