Hej derude,
min caroline er 7,5 mdr. og hendes daglige søvnrytme svinger meget. - rigtig meget. hun er ikke et sove barn og har aldrig sovet ret meget.
når hun vågner om morgenen, er hun vågen ca 2-2,5 time så kommer hun ind og sove, der kan hun sagtens sove 1 time og 3 kvarter.
så er hun igen vågen 2-2,5 time sjældent 3 timer, jeg tilpasser frokosten så hun kan komme ud og sove efter 2,5 times vågen tid. men der sover hun max 1 time, det er sjældent hun sover en time oftest er det kun 45 min.
når vi kommer til sidst på eftermiddagen og hun var været vågen i 3 timer har jeg en kamp med hende for at få hende til at sove en lur mere, når det endelig lykkes sover hun kun 30 min.
så er hun vågen i godt 4 timer inden hun går i seng igen omkring kl 20. Der går hun faktisk i seng hver dag.
jeg har aldrig vækket hende når hun sover, men skal jeg gøre det her om formiddagen for at hjælpe hende til at sove længere om middagen????
nu starter hun snart i dagpleje og der kan hun vel ikke få lov til at sove sådan som hun gør nu???
(vil lige tilføje at hun et langt stykke tid har sovet formiddags lur på 30-45 minutter, men stadig ikke sov ret længe til middag, hun har kun i hendes 7,5 mdr. lange liv sovet middagslur på 2 -2,5 time 2 gange)
NoName - der håber dette ikke blev alt for forvirrende...
Anmeld