18 dage til igangsættelse...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Omonigho

Hej skønne Tøser.

Uha, nu er det snart. Jeg skal sættes i gang, den 01. april, pga min blodfortyndende behandling efter en slem ulykke for nogle år siden.

Jeg kan slet ikke forholde mig til at det er så snart...

Andre der ved, at de skal sættes i gang?

ps. Hvis fødslen skulle gå i gang af sig selv, er det også ok, men så skal jeg bare være på sygehuset fra starten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Stine Raaholt

Uha, det er jo lige om lidt

Lyder super spændende og det må da også være lidt rart, trods alt, at have en rimelig præcis dato for klimaks??

mvh Stine

Anmeld

14. marts 2011

Omonigho

Ja, på en måde er det rigtig fedt at vide, hvornår der bliver sat en stopper for ventetiden....meeen det er mit 3. barn, og jeg ville jo så gerne have lov til selv at gå fødsel engang...

Anmeld

15. marts 2011

Stine Raaholt

uh, ja det forstår jeg virkelig godt...

jeg gik selv i gang første gang - 4 uger før tid, samme dag som jeg var gået på barsel og så på Fyn til min fars fødselsdag (bor i Søborg) så jeg gik et øjeblik lidt panik, for jeg havde jo set frem til i hvert fald et par uger til lige at vænne mig til at han skulle komm og jeg skulle være mor... jeg fik ca 24 timer til at vænne mig til det og det var jeg lykkelig for, for så var både jeg og lillemanden mere klar til at føde...

2. gang var jeg jo så ret sikker på at jeg ville føde før tid igen og var helt klar med ryddet kalender 3 uger før tid... jeg endte med at gå 2 uger over og blive sat i gang...

men du har jo en pointe, selvom det har været forskelligt fra gang til gang, så har jeg ikke selv haft ansvar for det og har ikke vidst præcis hvornår der ville ske noget - og den usikkerhed er jo også lidt hyggelig og en del af charmen...

men må jeg spørge - hvorfor er det du skal sættes i gang? hvad er der risiko for hvis du ikke bliver det?? har bare ikke hørt om det før, heller ikke hvis man har været ude for en ulykke... så er bare nysgerrig

go dag

Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.