Jeg så "Den som dræber" igår på tv2.. Den tog åbenbart pippet helt fra mig, og jeg ar sovet SÅ dårligt i nat. Jeg har haft marreridt og lå vågen fra 3-5 af ren frygt for at skulle blive spærret inde i en kiste.. Ja, de der hormondrømme er ret slemme for tiden.
Jeg vågnede så, da vækkeuret ringede kl 6.30 og havde det rigtig dårligt. Jeg er SÅ forstoppet, og det gør at jeg har væske allesteder. Ben, hænder, ansigt.. allesteder! Det spænder og gør ondt.. Jeg har ellers taget magnesia og luctulose, men lige lidt hjælper det
Skal i svømmehallen idag, og håber det kan massere kroppen lidt igang.
Så kl 7.40 synes jeg det larmer ret meget udenfor. Nu er de ved at sætte stillads op omkring den boligblok vi bor i. Firmaet der skal lave taget er gået konkurs, og nabobygningen har stået med stillads siden jeg så lejligheden 1. gang, altså 1½ mdr, og ingen har gået på det stillads eller fikset deres tag. Så nu frygter jeg at der skal sættes stillads op her.. Og så sker der ikke mere... Så skal vi gå i fængsel hele sommeren, og kan ikke bruge altanen, fordi den er dækket til med stillads!
Overvejer at ringe og spørge boliselskabet, hvor længe vi skal se på det. Jeg synes ikke det er fair de sætter stillads op, hvis ikke de har planer om at bruge det til noget!
Undskyld mit brok...
Simpelthen bare en øv-mandag-morgen!
Anmeld