Øv, en morgen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

otlitrom

Jeg så "Den som dræber" igår på tv2.. Den tog åbenbart pippet helt fra mig, og jeg ar sovet SÅ dårligt i nat. Jeg har haft marreridt og lå vågen fra 3-5 af ren frygt for at skulle blive spærret inde i en kiste.. Ja, de der hormondrømme er ret slemme for tiden.

Jeg vågnede så, da vækkeuret ringede kl 6.30 og havde det rigtig dårligt. Jeg er SÅ forstoppet, og det gør at jeg har væske allesteder. Ben, hænder, ansigt.. allesteder! Det spænder og gør ondt.. Jeg har ellers taget magnesia og luctulose, men lige lidt hjælper det Skal i svømmehallen idag, og håber det kan massere kroppen lidt igang.

Så kl 7.40 synes jeg det larmer ret meget udenfor. Nu er de ved at sætte stillads op omkring den boligblok vi bor i. Firmaet der skal lave taget er gået konkurs, og nabobygningen har stået med stillads siden jeg så lejligheden 1. gang, altså 1½ mdr, og ingen har gået på det stillads eller fikset deres tag. Så nu frygter jeg at der skal sættes stillads op her.. Og så sker der ikke mere... Så skal vi gå i fængsel hele sommeren, og kan ikke bruge altanen, fordi den er dækket til med stillads!

Overvejer at ringe og spørge boliselskabet, hvor længe vi skal se på det. Jeg synes ikke det er fair de sætter stillads op, hvis ikke de har planer om at bruge det til noget!

Undskyld mit brok...

Simpelthen bare en øv-mandag-morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Skouboe

Til sådanne morgener er der ikke så meget at sige andet end 

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

Skouboe skriver:

Til sådanne morgener er der ikke så meget at sige andet end 

Tak

Nu har hormonella skrevet en rimelig høflig mail til boligselskabet for at forhøre sig om, hvor længe det stillads skal stå... Jeg er vist lidt arrig er til morgen, men jeg kan ikke se, hvorfor de skal stille stillads op, når firmaet der skal bruge det er konkurs og ikke kommer Det er jo kun til gene for alle lejere, og det må da være dyrt at leje stillads for boligselskabet.

Nu må vi se, hvad de siger..

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

http://www.youtube.com/watch?v=LDxFtQgoWt8

Her er den heller ikke startet alt for godt...

Jeg skulle være på sygehuset kl. 8 og så aflevere Liva inden da... men bed lige en 3 1/2 årig om at skynde sig, så gør de det fuldstændig modsatte...
På vej fra børnehaven til sygehuset var der så meget trafik og jeg holdt i kø flere gange og pga. jeg blev lidt stresset nåede jeg at gå i stå 4-5 gange
Jeg endte også med at komme for sent... og det gør jeg ellers ALDRIG!! og vara helt svedt af at stresse sådan.... ikke så fedt når man skal have målt blodtryk

Så virkelig dejlig start på ugen.....

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

TbCp skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=LDxFtQgoWt8

Her er den heller ikke startet alt for godt...

Jeg skulle være på sygehuset kl. 8 og så aflevere Liva inden da... men bed lige en 3 1/2 årig om at skynde sig, så gør de det fuldstændig modsatte...
På vej fra børnehaven til sygehuset var der så meget trafik og jeg holdt i kø flere gange og pga. jeg blev lidt stresset nåede jeg at gå i stå 4-5 gange
Jeg endte også med at komme for sent... og det gør jeg ellers ALDRIG!! og vara helt svedt af at stresse sådan.... ikke så fedt når man skal have målt blodtryk

Så virkelig dejlig start på ugen.....

Ja, sikken en øvmorgen hos Jer også

Tak for sangen. Jeg overvejede at smide den med i tråden i morges, men jeg gjorde det ikke. Jeg nynner den dog frejdigt indeni

Skal i svømmehallen om et par timer. Håber det hjælper på humøret!

Tirsdag bliver bedre, Tina! I know it!

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Ja, sikken en øvmorgen hos Jer også

Tak for sangen. Jeg overvejede at smide den med i tråden i morges, men jeg gjorde det ikke. Jeg nynner den dog frejdigt indeni

Skal i svømmehallen om et par timer. Håber det hjælper på humøret!

Tirsdag bliver bedre, Tina! I know it!

Den er måske også lidt i overkanten, for dårlig har mandagen jo trods alt ikke været

Ja tirsdag bliver bedre!!!

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

Har du hørt noget fra boligselskabet`?

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Har du hørt noget fra boligselskabet`?

Ja! Gode nyheder faktisk!

Det firma der alvede taget på de andre bygninger er gået konkurs, men nu har de fundet et nyt firma til at færdiggøre nabobygningen og vores bygning. I løbet af denne uge bliver de færdige med bygningen overfor, og så starter de på vores Alt efter vejret skulle det gerne gå stærkt. Måske max en måned inden det er nede igen..

De arbejdede på nabobygningen indtil kl 18 i aften, så jeg tror det nye firma virkelig gør noget for at det skal blive færdigt inden sol og sommer kommer!!

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

Ih, det er jo fuldstændig fantastisk!! Det er da dejligt der sker noget!

Håber du er kommet dig over programmet igår, jeg så det heldigvis ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.