Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: Tak smukke- Vi flytter til Glostrup. Lige ved siden af stationen & centret er der blevet byggede nogle " nye " lejligheder.. Hvis du kender du dem?.. det bliver så dejligt
Tak smukke- Vi flytter til Glostrup. Lige ved siden af stationen & centret er der blevet byggede nogle " nye " lejligheder.. Hvis du kender du dem?.. det bliver så dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: jeg elsker også bare det navn.endnu bedre er at begge vores familier kan udtale det
jeg elsker også bare det navn.endnu bedre er at begge vores familier kan udtale det
udtaler i det som det staves Malik. eller udtaler i det MAARLIK?
nvm skriver: udtaler i det som det staves Malik. eller udtaler i det MAARLIK?
CamillaRH skriver: Marlik, når vi snakker til ham. men, hans farmor og farfar siger Malik
Marlik, når vi snakker til ham. men, hans farmor og farfar siger Malik
hvis jeg skulle ha en skulle det også bare være som Malik
men nu må vi se, får sikkert kun tøser hehe
CamillaRH skriver: Heeeeeej tøser.Nu er min store dreng 10/11 måneder hvor blev tiden lige af? Malik er begyndt at rejse sig og gå ved hjælp borde. Han har taget 3 skridt selv, så dygtig. Vi flytter her d. 1 maj, og glæder os utroligt meget til at komme tilbage til familie og venner. Det er svært at udvælge.. så sorry.. men her kommer en masse billeder..
Heeeeeej tøser.Nu er min store dreng 10/11 måneder hvor blev tiden lige af? Malik er begyndt at rejse sig og gå ved hjælp borde. Han har taget 3 skridt selv, så dygtig. Vi flytter her d. 1 maj, og glæder os utroligt meget til at komme tilbage til familie og venner. Det er svært at udvælge.. så sorry.. men her kommer en masse billeder..
hvor han kjær søde
hvor er han dog smuk!!
Novbaby skriver: hvor er han dog smuk!!
sød lille charmetrold.
ih. hvor er han bare skøn!
ønskebebsi skriver: sød lille charmetrold.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128