Hvor meget sover/sov jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Krussedulle

Hej hej  Jeg har lige et spørgsmål ang søvn om natten..

min søn er en måned i morgen, og har siden fødslen sovet mellem 5 og 7 timer i streg om natten..  altså jeg klager ikke, men nogle gange tænker jeg, gad vide om jeg skal vække ham så han kan få noget mad?!

Jeg fortalte vores SP at han sover 7 timer hver nat, og hun sagde ikke rigtig noget til det..

Men hvad med jer andre, hvor meget sover/sov jeres?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Palaja

Jeg synes ikke du skal vække ham for at spise, hvis han ellers får tanket godt op om dagen. Så skal du bare nyde det  

Anmeld

13. marts 2011

h_bernie

Min datter er 4 ½ måned og kunne også godt sove 5 timer i streg den første måned. Det skal jeg så love for er skiftet. Hun er desværre temmelig meget vågen om natten. Så jeg siger nyd det. Kan jo være det skifter og ellers er du heldig. Du skal absolut ikke vække ham.

Min søn begyndte først at sove igennem da han var 1½-2 år, så jeg hungrer efter søvn

Anmeld

13. marts 2011

Palaja

Da Marie havde den alder sov hun ca 3 timer ad gangen/ca mad to gange på en nat... Men børn er jo så forskellige, og hvis han ikke mangler det og tager fint på, så skal I da bare sove...

Anmeld

13. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

min søn er en måned i morgen, og har siden fødslen sovet mellem 5 og 7 timer i streg om natten..  altså jeg klager ikke, men nogle gange tænker jeg, gad vide om jeg skal vække ham så han kan få noget mad?!

Jeg fortalte vores SP at han sover 7 timer hver nat, og hun sagde ikke rigtig noget til det..

nyd det....

Det var det svar vi fik på barsels afd. da jeg spurgte om det var normalt at han 'allerede' kunne sove 8-9 timer om natten - uden at vågne og uden mad...

Så længe han tager på og trives, skal i ikke vække ham om natten.

De sagde at nok ville ændre rytme senere, men nej. de timer er blot ynglet til 12-14 timer hver nat - stadig uden at vågne og han er idag 2½ år.

Anmeld

13. marts 2011

Krussedulle

så vil jeg ikke vække ham

han spiser rigtig godt i løbet af dagen, så tanket op, det får han da..

Min store dreng sov også 5 timer, og da han var 6 uger sov han helt igennem

det er da lidt vildt hvis vi er så heldige at begge dreng har så gode sovehjerter

tak for svar

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

Jeg har hørt, at medmindre de er undervægtige, så skal man ikke vække dem for at få dem til at spise  

Anmeld

13. marts 2011

Senia

MortilNoah skriver:

Syntes ikke du skal vække ham, han bliver jo mæt nok, ellers ville han vågne

Kian har sovet mellem 8-9 timer om natten siden fødslen og får nu lige en flaske efter 8 timer og sover så 2-3 timer til

Anmeld

13. marts 2011

Senia

MortilNoah skriver:

Syntes ikke du skal vække ham, han bliver jo mæt nok, ellers ville han vågne

Kian har sovet mellem 8-9 timer om natten siden fødslen og får nu lige en flaske efter 8 timer og sover så 2-3 timer til

Anmeld

13. marts 2011

6800

Lad du ham blot sove, han tanker selv op i løbet af dagen, og derfor kan han sove så meget om natten...Madicken har siden hun  var 2½ måned sovet fra kl 21 til mellem 7 og 8 om morgen, altså 10-11 timer uden mad, og hun trives fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.