Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen som har en babyjogger til salg? Jeg har meldt mig til et 5 km. løb i juni og vil gerne have bassemanden med.
Trine
www.smart-babytøj.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineCT skriver: Er der nogen som har en babyjogger til salg? Jeg har meldt mig til et 5 km. løb i juni og vil gerne have bassemanden med. Trine www.smart-babytøj.dk
frk Jensen skriver: Jeg har en du kan få... Hvor kommer du fra?
Jeg har en du kan få... Hvor kommer du fra?
Hvis i bor for langt fra hinanden og du evt kommer fra sjælland søger jeg også en billig baby jogger
Muffi<3 skriver: Hvis i bor for langt fra hinanden og du evt kommer fra sjælland søger jeg også en billig baby jogger
Jeg bor i nærheden af Århus.
Hvad er det for en jogger? Jeg har en i forvejen, men den er til 2 børn og han sidder ikke særlig godt i den.
Og jeg søger også en hvis du bor i nærheden af Brøndby
TrineCT skriver: Jeg bor i nærheden af Århus. Hvad er det for en jogger? Jeg har en i forvejen, men den er til 2 børn og han sidder ikke særlig godt i den. Trine
frk Jensen skriver: Jeg er fra Hobro...
Jeg er fra Hobro...
Fortæl om vognen!
TrineCT skriver: Fortæl om vognen! Trine
frk Jensen skriver: Blåt stof... øehh... 2 hjul bag og et foran.. Det er en lille kurv for neden og i ryggen af barnet, er der også en lomme... Styret er fast og kan ikke kilkkes op eller ned...
Blåt stof... øehh... 2 hjul bag og et foran.. Det er en lille kurv for neden og i ryggen af barnet, er der også en lomme... Styret er fast og kan ikke kilkkes op eller ned...
Hvor gammel er den?
Hvor brugt er den?
Hvad mærke er det?
Har den 20" hjul?
Har den punkterfri- eller lufthjul?
Er den i god stand?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128