hej alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

tissen2000

hej alle

jeg er ny på denne side, så håber jeg skriver det rigtige sted

jeg har 2 piger på 1 1/2 år og der er bare gang i den herhjemme. men hold op hvor er det fantastisk at være mor til sådanne 2 bavianer, man keder sig aldrig. hvordan har i andre det og syntes i også det kan være ekstremt hårdt engang imellem.

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Aprilmor11

tissen2000 skriver:

hej alle

jeg har 2 piger på 1 1/2 år og der er bare gang i den herhjemme. men hold op hvor er det fantastisk at være mor til sådanne 2 bavianer, man keder sig aldrig. hvordan har i andre det og syntes i også det kan være ekstremt hårdt engang imellem.

knus charlotte

Jeg har lige 6 uger endnu til termin, kun med en godt nok ..

Men jeg ville bare sige velkommen på siden, jeg håber at du får meget glæde af den ..

Jeg kan ihvertfald ikke undvære den

Anmeld

13. marts 2011

Kofoed.

tissen2000 skriver:

hej alle

knus charlotte

Velkommen til

Tillykke med de to tøser. Jeg kan jeg desværre først snakke med om et halv års tid, men tror gerne det kan være "vildt" nogle dage

Hilsen Betina 12+5 med tvillinger

Anmeld

13. marts 2011

Vial

Velkommen til

Jeg har tvillinger på 7 mdr og jov, det er behårdt til tider, men også helt igennem fantastisk at have sådanne to elsklinge. Det er en udpræget fornøjelse at se, at de har hinanden.

Se bare her. I eftermiddags fik søster fodmassage af brormand. Ren luksus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2011

Rebecca55

tissen2000 skriver:

hej alle

knus charlotte

Hejsa... Velkommen til...

Jeg kan desværre heller ikke snakke med endnu, da jeg først er sat til d. 16/7-11. Men er ikke i tvivl om det kan være super hårdt ind imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.