10+2 med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Senia

Astasmor skriver:

okay...

jeg ville ha det fint med at der er to. selvf skal det lige sluges hvis det er men vil ha det fint og tage imod dem med et smil

Kan godt følge dig..

Smiler.. Det er jo også stort hvis der er to, og der er da en masse tanker der lige skal sluges. Men fantastisk er det nu, tænk at have to dejlige babyer, der med stor sansynlighed vil blive tætte og have et særligt bånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Kan godt følge dig..

Smiler.. Det er jo også stort hvis der er to, og der er da en masse tanker der lige skal sluges. Men fantastisk er det nu, tænk at have to dejlige babyer, der med stor sansynlighed vil blive tætte og have et særligt bånd

ja.

nu ved jeg så at min kæreste og hans tvillingebror ikke har noget særligt bånd. men de er tæt knyttet og ringer dagligt sammen selvom de kun bor med en bloks mellemrum fra hinanden.

men sådan er det jo bare. det er forskelligt jo de er jo tveægget det kan ha noget at gøre jo det ved jeg ikke noget om.

Anmeld

16. marts 2011

Senia

Astasmor skriver:

ja.

nu ved jeg så at min kæreste og hans tvillingebror ikke har noget særligt bånd. men de er tæt knyttet og ringer dagligt sammen selvom de kun bor med en bloks mellemrum fra hinanden.

men sådan er det jo bare. det er forskelligt jo de er jo tveægget det kan ha noget at gøre jo det ved jeg ikke noget om.

Bliver bare SUPER spændende!

Er det ikke meget rart at du har skolen lige nu, så ikke du bare render hver dag og tænker på at tiden skal gå hurtigt, så I kan "hvad" der gemmer sig inde i hulen?

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Bliver bare SUPER spændende!

Er det ikke meget rart at du har skolen lige nu, så ikke du bare render hver dag og tænker på at tiden skal gå hurtigt, så I kan "hvad" der gemmer sig inde i hulen?

jo det er meget dejligt at man har skolen. det får dagen til at gå meget hurtiger men det går det også når jeg har min datter der render rundt over det hele, hele tiden.

Anmeld

19. marts 2011

Senia

Astasmor skriver:

jo det er meget dejligt at man har skolen. det får dagen til at gå meget hurtiger men det går det også når jeg har min datter der render rundt over det hele, hele tiden.

Hehe ja, hun holder vel også mor beskæftiget

Anmeld

19. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hehe ja, hun holder vel også mor beskæftiget

ja både mor og far. der er gang i hende

Anmeld

19. marts 2011

Senia

Astasmor skriver:

ja både mor og far. der er gang i hende

Hehe.. dejligt

Anmeld

19. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hehe.. dejligt

ja det er meget dejligt.

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Astasmor skriver:

nyt billed taget idag 10+2.

nu er kæresten begyndt at tro der er to der inde. det finder vi ud af den 29 marts da vi skal til NF scanning der.

Smiler det sagde Casper også da jeg var i uge 7 og han fik ret...

To dejlige drenge kom til verden

Anmeld

19. marts 2011

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

Smiler det sagde Casper også da jeg var i uge 7 og han fik ret...

To dejlige drenge kom til verden

ja okay... ja to dejlige drenge må man da sige. de ser hvertfald dejlige ud på billeder.

nu må vi jo se om kenneth får ret i hvad han tror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.