Hvad er det? (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Lady Marion <3

Det ligner helt klart nældefeber , mit viser sig også i ringe , antihistamin invortes vil hjælpe , men der skal en læge indover 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

DLM

flytter det sig rundt på kroppen? for så vil jeg gætte på nældefeber

Anmeld

13. marts 2011

Fam. Madsen

Bryndis skriver:

Er der nogen af jer der måske kan fortælle hvad det her ligner?
Lægen siger bare at det er tør hud men det nægter jeg og tro på.
Den mørkerøde plet på brystet er en rigorm som er under behadling.

nu har jeg ikke lige læst hele debatten..

men hvor tit kommer han i bad.??

jeg spørger fordi jeg kan huske fra da jeg selv var ynger gik så meget i bad at jeg fik nogen tørre plamager på hele kroppen. og det kunne godt ligne det som jeg fik dengang

Anmeld

13. marts 2011

<3

Jeg vil sige flere ringorme kombineret med tør hus. Hvis der er hævelser i "ringene" kunne det godt være en nældefeber... uanset hvad så er det til lægen igen

Anmeld

13. marts 2011

GitteC78

Jeg synes det ligner børne eksem. Min søn Daniel har børne eksem og ligner det din søn har. Vi troede først at det var tør hud og brugte derfor en fed creme, men da det spredte sig på kroppen gik vi til læge. Vi var afsted igen i fredags og fik konstateret at det er børne eksem. Han er nu under behandling med en ny creme fra lægen og kan allerede se en forskel, vi har kun brugt cremen siden fredag.

Klør det på din søn? Jeg ville få tid ved en anden læge for at få en anden læges mening....

Anmeld

13. marts 2011

Vingummien

Bryndis skriver:

Er der nogen af jer der måske kan fortælle hvad det her ligner?
Lægen siger bare at det er tør hud men det nægter jeg og tro på.
Den mørkerøde plet på brystet er en rigorm som er under behadling.

Tør hud sådan har Emil også set ud, og en rigtig god fed creme gjorde det af med det

Anmeld

13. marts 2011

anmaj

Jeg tror godt det kan være tør hud...måske med lidt eksem blandet i.

Jeg lider selv af børneeksem og har meget tør hud. har før prøvet at have nogle plamager hvor jeg var helt rød og ru. ikke vildt generende men det skulle virkeligt fugtes med fed creme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.