Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giver du jerndråber til baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det går jeg ikke.......Det anbefales, men Anton er flaske barn og får i øvrigt sund og varieret kost - masser af grøntsager osv - og er bestemt overbevist om at han nok skal klare den:0)Seriøst børn i Afrika overlever - de får sku nok minus minus af alt.Ved godt at det er at sætte tingene på en spids - men sådan tænker jeg:0)Der er heller ingen i familien der tager vitamin piller - så engang en læge udtale på tv, at spiserman sundt og varieret - drikker mælk, får brød frugt og grønt hverdag så er man dækket ind - så han mente bestemt ike at vitaminpiller var et must. Christina
Ja, og D-dråber giver her, da jeg syntes man ligeså godt kan gøre det, for at være på den sikre side.
skal man gøre det hvis de får MME?
Ni-ko-li-ne skriver: skal man gøre det hvis de får MME?
Valle81 skriver: Ja, men vist først fra de ikke får 400 ml om dagen mere:0)
Ja, men vist først fra de ikke får 400 ml om dagen mere:0)
nååååårh det mente jeg nok! og kun indtil 1 år? ikke
Ni-ko-li-ne skriver: nååååårh det mente jeg nok! og kun indtil 1 år? ikke
Giver D-dråber men ikke jern - det er ikke nødvendigt når ens barn er flaskebarn.
Valle81 skriver: Ahh - der må jeg melde pas - synes jeg husker det er udvidet til 2 år - eller er det D-dråber??? ej forvirring total:0)
Ahh - der må jeg melde pas - synes jeg husker det er udvidet til 2 år - eller er det D-dråber??? ej forvirring total:0)
Det er D dråber der er 2 år nu
D-dråber er udvidet til 2 år i alt fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128