Jeres børns skriveborde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.782 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Mathilde skal have et nyt værelse i fødselsdagsgave, og vi går allerede nu og planlægger lidt hvordan det skal se ud, og hvilke møbler hun skal have.

Vi er på udkig efter et skrivebord til hende, men har endnu ikke fundet det rigtige til hende. Det skal ikke være for stort, da hendes værelse ikke hører til blandt de største.

Hvilket skrivebord har jeres børn på 6-7 år, og må jeg evt. se billeder?

På forhånd tak for hjælpen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Aves.

Det her har Bertram...det er fra Ikea til 150kr...men han sidder nu mest i køkken eller stue med lektierne..

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

Altså IKEA har rigtig mange gode børneskriveborde.

Jeg tror ikke jeg kan hjælpe dig med mit, som jeg havde da jeg var lille. Det var hjemmelavet. Min far købte et lille skab og tog lågen af det. Det blev brugt som kabinet. Indeni det var der en hylde, hvor printeren stod på og så nedenunder stod routeren og alt det.

Ovenpå lagde han en lang bordplade (mener den var knapt 200 cm, men det var helt perfekt. Jeg kunne både have fjernsyn og computeren stående plus jeg kunne lave lektier.

Men I kan jo bruge samme idé, og bare lave det i den størrelse I har behov for.

Her er et billede af mit gamle skrivebord.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2011

tazz

Det kan jeg ikke vise dig, af den simple grund at man ikke kan SE skrivebordet

Men den mellemste har en lang træplade med nogle (hvad hedder sådan nogen?) bukke? som ben. Den ældste er for gammel og alt for cool til at have et skrivebord, så hun har ikke noget. de laver i stedet lektier liggende på gulvet  eller ved spisebordet

Anmeld

13. marts 2011

Eva. skriver:

Det her har Bertram...det er fra Ikea til 150kr...men han sidder nu mest i køkken eller stue med lektierne..

Det ser da fint ud, men umiddelbart ser det ud som om der ikke er ret meget plads til en kontorstol?

Anmeld

13. marts 2011

Valkyrien skriver:

Altså IKEA har rigtig mange gode børneskriveborde.

Jeg tror ikke jeg kan hjælpe dig med mit, som jeg havde da jeg var lille. Det var hjemmelavet. Min far købte et lille skab og tog lågen af det. Det blev brugt som kabinet. Indeni det var der en hylde, hvor printeren stod på og så nedenunder stod routeren og alt det.

Ovenpå lagde han en lang bordplade (mener den var knapt 200 cm, men det var helt perfekt. Jeg kunne både have fjernsyn og computeren stående plus jeg kunne lave lektier.

Men I kan jo bruge samme idé, og bare lave det i den størrelse I har behov for.

Her er et billede af mit gamle skrivebord.

I første omgang havde jeg faktisk tænkt på en træbordplade - enten noget ask eller valnød, men er gået fra det igen, da jeg tror det bliver ret dyrt. Men det er en super fin ide med sådan et bord!

Jeg prøver da lige at tjekke Ikea - dem havde jeg ikke skænket en tanke overhovedet...

Anmeld

13. marts 2011

Aves.

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det ser da fint ud, men umiddelbart ser det ud som om der ikke er ret meget plads til en kontorstol?

Jo, det er som fint nok...og så er der jo plads til tastatur på sådan en ekstra hylde man kan trække ud..

Men den store har bare en plade købt alene og så ben til...hvid med sorte ben, der er plads til at der kan sidde to..

Anmeld

13. marts 2011

tazz skriver:

Det kan jeg ikke vise dig, af den simple grund at man ikke kan SE skrivebordet

Men den mellemste har en lang træplade med nogle (hvad hedder sådan nogen?) bukke? som ben. Den ældste er for gammel og alt for cool til at have et skrivebord, så hun har ikke noget. de laver i stedet lektier liggende på gulvet  eller ved spisebordet

Hahaha, kender godt til alt den rod... Min den store kan også godt lide at rode - specielt på hendes lille bord og natbord

Min datter laver også lektier på gulvet eller ved køkkenbordet, men det tror jeg simpelthen er fordi hun ikke har et ordentligt bord at sidde ved på værelset... Pt har hun kun sådan et lille bord med 2 stole til, som hun fik da hun var 1 år og hun er altså snart 6½ år.

Anmeld

13. marts 2011

Noahmor

Vi har to forskellige fra Ikea til mine to bonusbørn, men de bliver kun brugt til at have computeren og rod på. 

Lektierne bliver lavet i køkkenet, så vi kan hjælpe. 

Anmeld

13. marts 2011

Tullemor82

Alexander har et micke skrivebord med en jules juniorstol til ikea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.