27+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Mother-love

så ramte vi uge 27+3. lille pigen hygger sig gevaldigt inde i hendes hule. imens hendes mor synes at det er ved at være ret hårdt at slæbe rundt på den store mave...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

otlitrom

Sikken en flot mave!! Det sidder lige foran og ingen andre steder!

Er selv 25+5 og synes godt jeg kan mærke det bliver tungere

Anmeld

13. marts 2011

Mother-love

kitty skriver:

Sikken en flot mave!! Det sidder lige foran og ingen andre steder!

Er selv 25+5 og synes godt jeg kan mærke det bliver tungere

mange tak... åhhh jo den sidder skam også på siddebenene hehe... og lårene og røven for den sagsskyld

men sådan er det jo.. og ja synes godt nok det er ved at være hårdt, men det skyldes nok også mit piskesmæld at det er rigtig træls...

Anmeld

13. marts 2011

otlitrom

michelledam skriver:

mange tak... åhhh jo den sidder skam også på siddebenene hehe... og lårene og røven for den sagsskyld

men sådan er det jo.. og ja synes godt nok det er ved at være hårdt, men det skyldes nok også mit piskesmæld at det er rigtig træls...

Jeg kunne have skrevet det indlæg! Jeg føler også det sidder over det hele, og at det er møg irriterende!

Det kan godt være dit piskesmæld gør det lidt "tungere", det skal jeg ikke kunne sige. Jeg er selv født med dårlig ryg, og kan godt mærke den er mere udsat nu.

om 14 uger +/- sidder vi begge med guldet i armene, og så er jeg sikker på vi har glemt det dårlige og kun ser det fantastiske!

Anmeld

13. marts 2011

Mother-love

kitty skriver:

Jeg kunne have skrevet det indlæg! Jeg føler også det sidder over det hele, og at det er møg irriterende!

Det kan godt være dit piskesmæld gør det lidt "tungere", det skal jeg ikke kunne sige. Jeg er selv født med dårlig ryg, og kan godt mærke den er mere udsat nu.

om 14 uger +/- sidder vi begge med guldet i armene, og så er jeg sikker på vi har glemt det dårlige og kun ser det fantastiske!

hehe ja jeg glæder mig sååå meget til det hele er overstået og man kan sige det var det hele værd.. glæder mig utrolig meget til på fredag, der skal kæresten og jeg op og se hende i 3D igen. det bliver så fedt... også fordi sidste gang vi så hende i 3D var jeg kun 15 uger henne. så glæder mig vildt meget til at se hvordan hun ser ud..

hvad køn er din den bette trold ?

Anmeld

13. marts 2011

otlitrom

michelledam skriver:

hehe ja jeg glæder mig sååå meget til det hele er overstået og man kan sige det var det hele værd.. glæder mig utrolig meget til på fredag, der skal kæresten og jeg op og se hende i 3D igen. det bliver så fedt... også fordi sidste gang vi så hende i 3D var jeg kun 15 uger henne. så glæder mig vildt meget til at se hvordan hun ser ud..

hvad køn er din den bette trold ?

Ja, så kan I med sikkerhed se meget mere nu, end I kunne da. Det bliver spændende at se, hvordan hun ser ud

Vi ved ikke, hvad maven gemmer på. Vi har valgt at det skal være en hemmelighed. Men nogle dage er jeg da ved at gå til af spænding Jeg tror det er en pige. Det er det jeg drømmer om natten i hvert fald. Så det bliver SÅ spændende til fødslen!

Anmeld

13. marts 2011

Mother-love

kitty skriver:

Ja, så kan I med sikkerhed se meget mere nu, end I kunne da. Det bliver spændende at se, hvordan hun ser ud

Vi ved ikke, hvad maven gemmer på. Vi har valgt at det skal være en hemmelighed. Men nogle dage er jeg da ved at gå til af spænding Jeg tror det er en pige. Det er det jeg drømmer om natten i hvert fald. Så det bliver SÅ spændende til fødslen!

ja både kæresten og jeg glæder os som små børn til at se hende

okay synes det er sejt at du kan gå og ikke vide hvad du gemmer på.. jeg ville slet slet ikke kunne gøre det... synes nu også at det er ret praktisk i forhold til de ting vi har købt at vi ved at det er en pige.. men tager godt nok hatten af for at du kan gøre det... pisse sejt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.