Efterveer, hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.649 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

L-Mortil3

Hvor længe kan man som flergangsmor opleve efterveer?

Troede kun det drejede sig om få dage efter fødslen, men jeg synes til dels stadig jeg får nogen, og nu er lillebror da snart 14 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

L-Mortil3

Slet ingen der vil dele lidt erfaringer?

Eller ved om der er en tommelfinger regel for hvor længe det varer ved?

Anmeld

13. marts 2011

JonTri

Jeg fik at vide at det kunne vare op til 6 uger... jeg har dem mest når jeg ammer, men også lidt udover...

Rikke... mor til Tristan 2,5 uge

Anmeld

13. marts 2011

Nalle

Jeg havde det i en lille uge mener jeg

Jeg ammede ikke, hvis det har nogen betydning.

Jeg har faktisk hørt der kan gå helt op til 6 måneder!

Anmeld

13. marts 2011

Lolli

Nalle skriver:

Jeg havde det i en lille uge mener jeg

Jeg ammede ikke, hvis det har nogen betydning.

Jeg har faktisk hørt der kan gå helt op til 6 måneder!

Første gang fik jeg dem først efter nogle dage og de varede ca. 14 dage. De var virkelig slemme.

Anden gang varede de, de tre første dage efter fødslen. De var endnu værre.

Ved ikke hvor længe man kan have dem, men vel så længe som livmoderen er om at trække sig sammen.

Anmeld

13. marts 2011

morethanperfect

Line&Liam skriver:

Hvor længe kan man som flergangsmor opleve efterveer?

Troede kun det drejede sig om få dage efter fødslen, men jeg synes til dels stadig jeg får nogen, og nu er lillebror da snart 14 dage?

Jeg er godt nok førstegangsfødende , men min søn er 4 mdr. og jeg får stadig efterveer engang i mellem

Anmeld

13. marts 2011

sandratobias

Jeg havde dem ca 1 uges tid og pænt kraftige zyz jeg... Og jeg ammer... 

Sandra - mor til Tobias - april 2007 og Amanda - februar 2011

Anmeld

13. marts 2011

Skouboe

Jeg havde stort set ingen med nummer 1 - med nummer 2 havde jeg nogle rigtigt grimme noget i 3-4 uger.

Anmeld

14. marts 2011

Bondepigen

Jeg havde kun plukveer efter nr. 1 og håber det er lige sådan efter nr. 2, men det skal jeg jo nok ikke regne med...

Anmeld

14. marts 2011

Fru Nielsen

Åhhh efterveer, hvorfor tænker man ikke på sådan nogen inden man vælger at blive gravid med nr 3??  Hehe... Ej spøg til side....

Med Nicklas syntes jeg egentlig ikke det var så slemt. Men med Mathias, av av av for helvede siger jeg bare... Havde efterveer hver gang han græd eller sku spise de første 14 dage, og derefter kun når han sku spise. Jeg kunne sådan nogenlunde tilpasse mig efter hvornår han sku spise, også tog jeg nogengange 2 pernodil ½ time inden han sku spise, de tog det faktisk tit.....

Åhh tør slet ikke tænke på hvordan det bliver næste gang, for man siger jo at for hvert barn bliver de værre.... Håber det er en skrøne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.