Mamas Life Ringslynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.084 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Skouboe

Mama Basic ringslynge fra Mama's Life i khaki. Aldrig brugt, kun vasket. Sælges for 200 kr + evt. porto. Kan afhentes i Ølstykke eller evt. Valby.

MamaBASIC er den første danske slynge med sikkerhedstest. Når du skal vælge en god ringslynge er det vigtigt at den er tynd i stoffet, forsynet med store alu-ringe og en helt åben hale - så er den lettest at bruge. Plissé skulder for større komfort og perfekt pasform. God fra nyfødt og til baby er ca. 2½ år. Vejledning medfølger så du kan bruge slyngen i mange bærestillinger.

Beskrivelse:
MamaBASIC ®
Ringslyngen fra Mama's LIFE. En rigtig lækker bomulds slynge med alu-ringe og åben hale. De store slyngeringe gør det let at indstille slyngen, mens dit barn er i den. MamaBASIC er den idelle begynder slynge der kan vokse med barnet. Slyngen er enkel at bruge og giver dig flere forskellige bærestillinger. Den kan med fordel kombineres med en anden slynge, hvis du ønsker at fordele barnets vægt på begge skuldre. 
MamaBASIC ringslynge er praktisk og kan naturligvis vaskes i vaskemaskinen og tørretumbles. Tip: Beskyt din vaskemaskine ved at trække en en sok over ringene. 

MamaBASIC er en kvalitets slynge, der er svær at undvære. 
MamaBASIC er som den eneste danske slynge, testet efter europæisk standard og har placeret sig i bedste sikkerhedsgruppe. MamaBASIC er fremstillet i Danmark, du sparer fordyrende mellemled og kan derfor få MamaBASIC til en fornuftig pris. 

MamaBASIC ringslynge er: 

* En lækker ringslynge i ren bomuld, der tåler vask og tørretumbler. 

* En virkelig god begynder slynge, der er let at indstille, også når du har dit barn i slyngen. 

* Er rigtig god når I er flere der deler den samme slynge. Den justeres nemt, så den passer både far og mor. 

* Er god hvis du har flere mindre børn, der vil bæres. Den enkle justering giver muligihed for at "storebror" også kan prøve. 

* Er let at justere, når dit barn skifter stilling. Det gør den god at amme i. Slyngen støtter barnet så du kan amme i den. 

* Egner sig også til større børn.

* Når dit barn sover i slyngen, kan du let løsne slyngen og lægge barnet, uden at forstyrre søvnen. 

MamaBASIC er testet af ForbrugerLaboratoriet i henhold til relevante punkter i EN 13209-2:2005, Sikkerhedskrav - Del 2: Bæreseler.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Alexander&Lærke

Hvad bliver porto på sådan en, vil nemlig rigtigt have en til når min kommende datter kommer til juli

Anmeld

14. marts 2011

Skouboe

Mette&Alexander skriver:

Hvad bliver porto på sådan en, vil nemlig rigtigt have en til når min kommende datter kommer til juli

Den kan sendes for 38 kr som A post og 33 kr. som B post

Anmeld

15. marts 2011

Alexander&Lærke

Det kan godt være jeg skal tage denne, jeg vi lnemlig så gerne have en, har du selv afprøve den? Og er den så nemt at bruge som der står?

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

Mette&Alexander skriver:

Det kan godt være jeg skal tage denne, jeg vi lnemlig så gerne have en, har du selv afprøve den? Og er den så nemt at bruge som der står?

Jeg blev aldrig rigtigt gode venner med den, men jeg gjorde heller ikke den store indsats, da jeg havde massive rygproblemer da min ældste var spæd og så er det ikke godt at bære kun på en skulder

Da lillesøster kom til brugte jeg en strækvikle, der er lidt sværere at lære at bruge, men tilgengæld støtter den både baby og bærer rigtig godt.

De "kloge" siger at det er nemt at gå til og at den er meget anvendelig.

Jeg kan se at Mama's life sælger den som "startpakke" sammen med en billig strækvikle - Jeg har min lækre Koala strækvikle til salg også hvis du er interesseret. Køber du dem begge, kan vi godt finde en fælles pris

Anmeld

15. marts 2011

Alexander&Lærke

Skouboe skriver:

Jeg blev aldrig rigtigt gode venner med den, men jeg gjorde heller ikke den store indsats, da jeg havde massive rygproblemer da min ældste var spæd og så er det ikke godt at bære kun på en skulder

Da lillesøster kom til brugte jeg en strækvikle, der er lidt sværere at lære at bruge, men tilgengæld støtter den både baby og bærer rigtig godt.

De "kloge" siger at det er nemt at gå til og at den er meget anvendelig.

Jeg kan se at Mama's life sælger den som "startpakke" sammen med en billig strækvikle - Jeg har min lækre Koala strækvikle til salg også hvis du er interesseret. Køber du dem begge, kan vi godt finde en fælles pris

Har du billed af den og hvornår bruger man den ene og den anden? Er helt ny på området, kender ingen har har en men syntes de er super smarte og har hørt at de skulle være gode hvis man har et uroligt barn

Men søn græd meget i startet af hans liv og flere sagde at jeg skulle skaffe en slynge, jeg fandt dog ud af at svøb hjalp på ham og der havde jeg også kun ham så ikke andre som jeg skulle tage mig af, nu får jeg en datter men skal så også hjælpe min søn ved siden af så tænker det måske r godt med en denne gang. Ved bare ikke om slynge eller vikre er det det bedste.

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

Mette&Alexander skriver:

Har du billed af den og hvornår bruger man den ene og den anden? Er helt ny på området, kender ingen har har en men syntes de er super smarte og har hørt at de skulle være gode hvis man har et uroligt barn

Men søn græd meget i startet af hans liv og flere sagde at jeg skulle skaffe en slynge, jeg fandt dog ud af at svøb hjalp på ham og der havde jeg også kun ham så ikke andre som jeg skulle tage mig af, nu får jeg en datter men skal så også hjælpe min søn ved siden af så tænker det måske r godt med en denne gang. Ved bare ikke om slynge eller vikre er det det bedste.

Det kommer an på så meget, hvornår man bruger det ene eller det andet. Jeg har også 2, og har derfor været super glad for min vikle, fordi jeg så havde begge arme fri til at lave noget eller tage mig lidt af min store pige samtidigt.

Her er et link til min vikle 

https://www.baby.dk/debat/95905pi1/babyudstyr/koala-vikle.aspx#GoToMessage

Prøv at spørge i forummet "snik snak om bæredimser" herinde hvad de har af erfaringer og hvad de vil anbefale. Jeg fik som sagt aldrig brugt slyngen, så jeg er ikke den bedste til at rådgive der. Viklen brugte jeg indimellem, hvis jeg havde brug for at have begge hænder fri, eller hvis hun har helt ulykkelig og ikke kunne falde til ro og sove... i viklen er babyen jo nærmest svøbt op ad din krop.

Det tager lidt tid at lære at bruge vikle, men youtube har nogle gode instruktioner

Anmeld

21. marts 2011

Skouboe

1. april 2011

Skouboe

9. april 2011

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.