Trille Gigant barnevogn i sandfarvet - næsten ny.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. marts 2011

Skouboe

Barnepigen skriver:

Nej det er det ikke(: Det da bare øv for den ellers sådan en fin vogn. 

Ja, den er totalt lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Skouboe

Snefnug1984 skriver:

Den er så fed og det er netop sådan en vogn jeg gerne vil have, bare i en anden farve end sandfarvet

Jeg var lidt bange for at den ville blive beskidt og nusset, men overhovedet ikke.

Jeg kan kun anbefale Trille Gigant. Det er en rigtig god vogn, og så er den lidt mere rimelig i pris end fx Emmaljunga.

Anmeld

13. marts 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Det synes jeg ikke - jeg har kørt med Freja i søskendesæde på den, uden nogle problemer

Jeg får en fra mødregruppen på besøg for at sy mandag - der skal du være velkommen også og ellers er det kun torsdag, jeg ikke kan. Så du vælger bare

Og nej, jeg synes den er uni-sexet

ihh lyder hyggeligt med i morgen, men valde har lidt snot næse og vil ikke smitte jer, men må jeg skrive i morgen tidlig og ellers kigge forbi tirsdag

Anmeld

13. marts 2011

Skouboe

CVVE skriver:

ihh lyder hyggeligt med i morgen, men valde har lidt snot næse og vil ikke smitte jer, men må jeg skrive i morgen tidlig og ellers kigge forbi tirsdag

Det gør du bare

Og snotnæser er vi ikke bange for...  det er næsten en sindstilstand herhjemme for tiden

Anmeld

13. marts 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Det gør du bare

Og snotnæser er vi ikke bange for...  det er næsten en sindstilstand herhjemme for tiden

Ja syntes godt nok også vi har meget uhh glæder mig til at se den og prøve den

Anmeld

13. marts 2011

Clisolka

Skouboe skriver:

Jeg var lidt bange for at den ville blive beskidt og nusset, men overhovedet ikke.

Jeg kan kun anbefale Trille Gigant. Det er en rigtig god vogn, og så er den lidt mere rimelig i pris end fx Emmaljunga.

Jeg kan også anbefale den - jeg har en sort herhjemme med sæler (håber ikke hende her begyner at nusse sælerne, når hun kan )

Anmeld

13. marts 2011

Skouboe

bb78 skriver:

Jeg kan også anbefale den - jeg har en sort herhjemme med sæler (håber ikke hende her begyner at nusse sælerne, når hun kan )

Nej, det håber jeg heller ikke for jer. 

Silja er EXTREMT opmærksom på sin omverden - hun kan ikke koncentrere sig om noget som helst, hvis der er noget nogen steder. Hun har heller ikke noget spændende overhovedet på sit værelse, fordi hvis der er det, kan hun ikke sove. Jeg troede hun ville vænne sig til det, men nej. Hun nægter bare at sove og tilsidst er hun så træt at hun skriger.... 

Anmeld

13. marts 2011

Skouboe

CVVE skriver:

Ja syntes godt nok også vi har meget uhh glæder mig til at se den og prøve den

Det kan du også roligt gøre

Anmeld

13. marts 2011

Clisolka

Skouboe skriver:

Nej, det håber jeg heller ikke for jer. 

Silja er EXTREMT opmærksom på sin omverden - hun kan ikke koncentrere sig om noget som helst, hvis der er noget nogen steder. Hun har heller ikke noget spændende overhovedet på sit værelse, fordi hvis der er det, kan hun ikke sove. Jeg troede hun ville vænne sig til det, men nej. Hun nægter bare at sove og tilsidst er hun så træt at hun skriger.... 

Isabella er ekstremt koncentreret om sælerne når hun er i barnevognen og herhjemme - for det hele er med sæler 

Når folk kigger ned til hende, så kigger hun kun på sælerne, så jeg har en fornemmelse om, at hun nok gør det når hun kan 

Anmeld

13. marts 2011

Skouboe

bb78 skriver:

Isabella er ekstremt koncentreret om sælerne når hun er i barnevognen og herhjemme - for det hele er med sæler 

Når folk kigger ned til hende, så kigger hun kun på sælerne, så jeg har en fornemmelse om, at hun nok gør det når hun kan 

Jamen, det er da også dejligt at have nogle sæler at nusse

Så længe det ikke betyder at hun ikke kan sove for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.