Barnets søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Tina&Laura

Min datter på knap 6 måneder har svært ved at falde til ro når hun bliver lagt i seng - er der nogen der har prøvet lignende eller kan komme med gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Tina&Laura

Tina&Daniel skriver:

Min datter på knap 6 måneder har svært ved at falde til ro når hun bliver lagt i seng - er der nogen der har prøvet lignende eller kan komme med gode råd? 

Ingen der kan komme med råd?

Anmeld

13. marts 2011

*Sofie*

En masse ture frem og tilbage fra stuen til værelset...Det er p*sse træls. Men det er det bedste du kan gøre.
Lad hende brokke sig...og så snart det går over til rigtig gråd går du derind.  
La vær med at tage hende op. Læg hende så hun ligger rigtigt, put hende med dynen, sut, klud, bamse, hva end hun nu bruger...og gå ud igen. Og blir ved...og ved...og ved
Det tager tid. Men med mindre du vil bruge hele din aften på at sidde inde hos hende...så er det her fremgangsmåden.

Håber snart din lille putte finder ro til at falde hurtigt i søvn

Anmeld

13. marts 2011

Sky

Prøv om du kan lave et fast program op til sengetid - mad, bad og i seng fx.

Og ja så vil jeg også sige at det med IKKE at ta dem op ad sengen/ud af soveværelset har virket her - vi trøster så vidt muligt vores datter mens hun bliver i sengen, og hvis det en sjælden gang ikke kan lykkes så går vi med hende til hun er faldet til ro (ikke til hun sover, men bare til hun ikke græder mere), men vi bliver i soveværelset, og så er det ned i sengen igen...det virker! 

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

Jeg nusser hende i panden... Lange stille strøg fra toppen af panden, og ned af næsen, den virker hver gang  

Og nej, jeg stryger hende ikke i søvn hver gang, men KUN når hun har svært ved at falde til ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.