Knopper i ansigtet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

linemus

Sofie (10 mdr.) har pludseligt fået røde knopper på kinderne og så lige 3 stk på næsen. Hvad kan det være? Jeg synes det er mystisk...

Vh Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

linemus

Hm... Jeg har lige opdaget, at hun har røde knopper/prikker på armene og benene også - mest koncentreret mod håndleddene og anklerne og ned under fødderne/i håndfladerne.

Hvad er det?? Hånd-, fod- og mundsyge? Men hun har bare så mange knopper i ansigtet, benene og armene?

- Line

Anmeld

13. marts 2011

MaleneG

linemus skriver:

Hm... Jeg har lige opdaget, at hun har røde knopper/prikker på armene og benene også - mest koncentreret mod håndleddene og anklerne og ned under fødderne/i håndfladerne.

Hvad er det?? Hånd-, fod- og mundsyge? Men hun har bare så mange knopper i ansigtet, benene og armene?

- Line

Det ku meget vel være skoldkopper.

hold øje med om de udvikler sig til små gulige blærer. 

Anmeld

13. marts 2011

Maise

røde hunde??

Anmeld

13. marts 2011

linemus

MaleneG skriver:

Det ku meget vel være skoldkopper.

hold øje med om de udvikler sig til små gulige blærer. 

Åh det har jeg også tænkt på. Så bliver hun bare et stort sår, for hun har dælme mange

Anmeld

13. marts 2011

linemus

Maise skriver:

røde hunde??

Kan man stadig få det?

Anmeld

13. marts 2011

MaleneG

linemus skriver:

Åh det har jeg også tænkt på. Så bliver hun bare et stort sår, for hun har dælme mange

Min datter har lige haft skoldkopper, og hun var meget meget hårdt ramt i ansigtet, hårbunden, i/på ørerne, på øjenlågene, og inde i næse samt munden. og så numse regionen. mave, ryg, arme og ben gik let for sig. 

men hvis det viser sig at være skoldkopper, kan jeg kraftigt anbefale børne panodil, og så benylan som er antishamin med beroligende effekt. 

Alt held og lykke med hende. Måske du lige skal give vagtlægen et kald for en sikkerheds skyld, så du kan få det be/afkræftet hvad det er?

Anmeld

13. marts 2011

lukasmor

linemus skriver:

Kan man stadig få det?

Nej det kan man vidst ikke få længere.. De er i hvert fald ikke set i over 10 år, så dem ville jeg ikke være bange for

Jeg tænker om det kan være varmeknopper hvis hun evt. har ligget og svedt?

Anmeld

15. marts 2011

Maise

Kan man stadig få det?

Aner det ikke. har du fundet ud af hvad det er ??

Anmeld

15. marts 2011

linemus

Maise skriver:

Aner det ikke. har du fundet ud af hvad det er ??

Nej, vi har ikke fundet ud af, hvad det er. I går var det ved at forsvinde igen, og da hun slet ikke har været påvirket af det, har jeg ikke ringet til lægen. Jeg synes ikke, der har været noget af de ting, jeg har læst om, der har passet på det. Måske er det en reaktion på et eller andet mad, men igen - der kan jeg heller ikke lige se, at hun har fået andet end hun plejer. Så hvis der ikke viser sig mere, bliver det et af de der mysterier, der aldrig bliver opklaret

Tak for alle jeres bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.