Hej alle i dejlige mennesker
Jeg har vidst rodet mig ud i dybt vand, da jeg i et kort øjeblik af storhedsvanvid bad min lillesøster udpege hvilken som helst kage her fra kageklubben som hun kunne tænke sig at JEG lavede til hendes konfirmation i Maj måned. Så nu må jeg ty til de erfarne om hjælp til at lave denne kage

Hvem end der har lavet denne, bliver svært at leve op til, men med lidt hjælp håber jeg det går, ellers må det bære eller briste men det er jo min søsters eneste konfirmation så udfaldet skulle helst blive nogenlunde tilfredsstillende
Men mine spørgsmål er følgende:
Hun ønsker sig kun 2 ting i : Hindbær og Jordbær, men har spurgt hvad jeg mener måske vil passe til de to ting og jeg kan ikke komme på så meget andet end Chokolade? Det skal siges hun er meget kræsen og hverken bryder sig om toblerone eller skildpaddecreme.
Er denne kage på billedet pyntet med mmf eller? Da hun heller ikke kan lide skumfiduser er mit spørgsmål om mmfen smager af skumfidus eller bare sukker?
Kan jeg lave kagen i en almindelig bradepande over flere omgange eller skal den bages i en firkantet springform 
Det skulle vist være det 
Tak for jeres tid.
Anmeld