Hvordan føles brystspændinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.984 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja hvordan føles brystspændinger?

Har de sidste par dage haft mensagtige smerter/ømhed i underlivet og lidt i lænden, en smule kvalme (ikke noget helt vildt) og om aftenen får jeg sådan en prikken/stikken i især det ene bryst... Sådan som hvis man har sidestik eller noget i den stil, bare inde midt i brysterne.. Har også haft lissom lidt ømhed i musklerne omkring brystet...

Har testdag/forventet mens dag på onsdag... Tænker det måske er for tidligt med graviditetssymptomer, så er lidt bange for det er indbildning

Men har bare aldrig haft mens smerter så tidligt inden mens og har aldrig oplevet den slags stikken i brysterne før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

SD21

Anonym skriver:

Ja hvordan føles brystspændinger?

Har de sidste par dage haft mensagtige smerter/ømhed i underlivet og lidt i lænden, en smule kvalme (ikke noget helt vildt) og om aftenen får jeg sådan en prikken/stikken i især det ene bryst... Sådan som hvis man har sidestik eller noget i den stil, bare inde midt i brysterne.. Har også haft lissom lidt ømhed i musklerne omkring brystet...

Har testdag/forventet mens dag på onsdag... Tænker det måske er for tidligt med graviditetssymptomer, så er lidt bange for det er indbildning

Men har bare aldrig haft mens smerter så tidligt inden mens og har aldrig oplevet den slags stikken i brysterne før...

Hmm. Jeg har hele feb. og marts måned haft den der stikken midt i brystet og jeg havde mens smerter sådan on and off ca. nogle minutter ad gangen. Min mens var så bare forsinket, så den kom her igår

selvfølgelig fingre for at der er en lille spire på vej til dig !

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Altså for mit vedkommende er der ikke talen om sådan en stikken, men "bare" at de er voldsomt ømme. Man kan sådan mærke at de er spændte og mere hårde i det, og så kan selv den mindste berøring samt det at ligge på siden være virkelig smertefuldt. Har det sådan jeg skal have BH på hele tiden, fordi det gør ondt, hvis de ikke bliver holdt på plads. Har ikke lige oplevet at det stikkede. 

Anmeld

13. marts 2011

<3

Som secrets også er inde på så når de er ømme så er du ikke i tvivl

Anmeld

13. marts 2011

Fenja09

Har heller ikke oplevet "stikken" i brysterne, men ekstrem ømhed - det var rigtig ubehageligt i mange uger, så slemt at jeg ikke engang selv kunne "snitte" dem uden at det gjorde avs - men tror på, at det opleves forskelligt, så kan godt være at nogen har stikken i brysterne og andre har meget sensitive og ømme bryster

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Hmm. Jeg har hele feb. og marts måned haft den der stikken midt i brystet og jeg havde mens smerter sådan on and off ca. nogle minutter ad gangen. Min mens var så bare forsinket, så den kom her igår

selvfølgelig fingre for at der er en lille spire på vej til dig !

Ja jeg tænker nemlig også at det bare er mens'en der er på vej...

Tør næsten ikke håbe/tro på andet...

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Hmm de der ømme bryster som I (og mange andre nævner) har jeg ikke haft...

Hovedsageligt er det kun mens-smerter jeg har.... Men undrede mig bare lidt over den der stikken, havde læst et sted at det KUNNE man have ved graviditet...

Men ved at nogle også har ømme bryster m.m. ved mens så kan jo være min cyklus bare reagerer anderledes denne gang...

Anmeld

14. marts 2011

Mauser.

Jeg fik ondt i brysterne, men først senere hen .. Jeg havde kun niv/stikken og jag i underlivet op til dagene hvor jeg skulle teste .. (:

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

OKay.. har haft lidt ekstra niv/jag/mens smerter i dag, en lille bitte mini smule kvalme og lidt ømme bryster, men ikke så slemt... Kunne godt røre ved dem uden problemer... har generelt en lidt underlig fornemmelse i kroppen, men alligevel har jeg en fornemmelse af at min mens kommer her om et par dage desværre.. Håber virkelig den bliver væk, men begynder at tvivle... :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.