Hej piger,
Skal lige af med lidt...
Jeg har lige været en tur i centeret for at købe tøj til min farfars 75 års fødselsdag i morgen...
Og da jeg kommer ind i prøverummet for at prøve det tøj jeg nu har fundet, tager jeg tøjet af og så tror jeg at det for alvor gik op for mig hvor stor jeg er... For søren da, strækmærker og appelsinhud alle steder...
Og så begyndte jeg bare at tude (kunne ikke holde igen) - Hvor pinligt var det lige. :'(
Og så gik vi direkte hjem bagefter, uden noget tøj!!!
Jeg mangler at smide 15 kg. for at komme ned på den vægt jeg havde inden jeg blev gravid...
Jeg var rigtig godt igang med WW, men så døde min mormor og 2 dage efter skulle jeg opereres, så jeg havde ret ondt af mig selv og lagde kuren lidt på hylden. (skal lige siges at jeg ikke har taget de 2 kg. på som jeg havde tabt inden)
Og nu rejser vi jo på ferie på fredag d. 29/2 til Thailand, og der gider jeg ikke følge ww. Heldigvis er det jo forholdsvis sund mad med mange grøntsager man får i thailand, så det er ikke så slemt.
Jeg synes bare at det er svært at se mig selv så FED!!!!!!! Jeg har altid gået meget op i mit udseende, men jeg har altid været lidt i stand... Men jeg har på ingen måde synes at det var for meget, jeg synes bare at det var pænt med lidt på sidebenene (var en str. 40-42)
Nu er jeg en str. F**KING 46 - Det kan jeg bare ikke acceptere >(
Noah er da klart det hele værd, det er slet ikke ment på den måe, jeg mener bare at det er svært at skulle se sig selv sådan..
:'( triste knus
Mette
Anmeld