Lorte dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Tut

Hej piger, Skal lige af med lidt... Jeg har lige været en tur i centeret for at købe tøj til min farfars 75 års fødselsdag i morgen... Og da jeg kommer ind i prøverummet for at prøve det tøj jeg nu har fundet, tager jeg tøjet af og så tror jeg at det for alvor gik op for mig hvor stor jeg er... For søren da, strækmærker og appelsinhud alle steder... Og så begyndte jeg bare at tude (kunne ikke holde igen) - Hvor pinligt var det lige. :'( Og så gik vi direkte hjem bagefter, uden noget tøj!!! Jeg mangler at smide 15 kg. for at komme ned på den vægt jeg havde inden jeg blev gravid... Jeg var rigtig godt igang med WW, men så døde min mormor og 2 dage efter skulle jeg opereres, så jeg havde ret ondt af mig selv og lagde kuren lidt på hylden. (skal lige siges at jeg ikke har taget de 2 kg. på som jeg havde tabt inden) Og nu rejser vi jo på ferie på fredag d. 29/2 til Thailand, og der gider jeg ikke følge ww. Heldigvis er det jo forholdsvis sund mad med mange grøntsager man får i thailand, så det er ikke så slemt. Jeg synes bare at det er svært at se mig selv så FED!!!!!!! Jeg har altid gået meget op i mit udseende, men jeg har altid været lidt i stand... Men jeg har på ingen måde synes at det var for meget, jeg synes bare at det var pænt med lidt på sidebenene (var en str. 40-42) Nu er jeg en str. F**KING 46 - Det kan jeg bare ikke acceptere >( Noah er da klart det hele værd, det er slet ikke ment på den måe, jeg mener bare at det er svært at skulle se sig selv sådan.. :'( triste knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Loggidut

så du.....så holder du lige tårene lidt tilbage igen...og ser af at komme frem med smilet...ved du hvad...jeg er sgu da selv en størrelse 46...og kan ikke lige sige jeg elsker det...men skider da højt på det...var det ikke for det skide bryllup...så havde ww da også smuttet en tur...nu slapper du helt af, nyder din tur, og når du er kommet hjem og har fået ladet lidt op...så hopper vi da på den igen....
nu har jeg da set billeder af dig...og så stor ser du altså ikke ud, og ja Noah er alle 15 kilo værd...helt sikkert...
det er tit det der sker for dem der bliver gravide for første gang...de aner ikke hvad det gør ved kroppen....og det er ikke altid et kønt syn...men søde tut...jeg har som du ved født 4 gange nu, og kan du lige forstille dig hvor slapt mit skind er blevet....well...jeg elsker mine børn og mig selv...og så længe manden kan lide de ekstra kilo...så skide da værd med det.

op på hesten igen ven...du er sgu dejlig som du er.

stort knus fra sloggi...som atter, igen og tit sparker voldsom fra sig....:D

Anmeld

22. februar 2008

ivfmarie

hold dog op søde Tut!!

Been there, done that!! Det er bare SÅ nederen at skulle købe nyt tøj når man ikke er tilfreds med sin krop. At købe tøj i fx str 46 er jo ligesom at acceptere at man har den størrelse - og det er jo der skoen trykker ikk? Sådan har jeg det ihvertfald... jeg er ligeglad med hvad folk siger om mig - det er inden i mit hovede at kampen foregår!
Alle dine kære og nære elsker dig som du er - det skal du også selv gøre!

Og så giver jeg ellers Loggi fuldsteændig ret... hun er en gammel viis dame :D lyt til hende!

Marie, der bøjer sig i støvet for seje Loggi. Og hepper på at dit humør ryger til tops med det vuns!!

Anmeld

22. februar 2008

Siber

søde søde tut

nej det er fandema ikke sjovt at stå i et prøverum, og tingene lige pludselig kommer for tæt på! Men søde ven, jeg er sikker på at du er det dejligste menneske!
Nu må du nyde din tur til Thailand, og det gør ikke noget man kan se at du lige er blevet mor! bevar dit gode humør, også tager vi den når du kommer hjem. jeg har som sagt lige modtaget ww, så nu skal jeg igang.
jeg har lige været på Gran canaria, og det var ikke fedt at være i badetøj, men når jeg så kiggede mig omkring og så alle de der pølsetyskere, ja så ..... kom jeg helt til at holde af mig selv, og mine børn og mand er lige glade.
Men nu er vi hjemme, så nu skal jeg igang!

mange knus og tanker fra Siber

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

Søde Tuttelitutti!!

Op med hoved´t min ven!!

Det er sgu træls hver evig eneste gang man får et "reality-tjek", som jeg kalder det!
MEN du må bare op på hesten igen!!

Synes du skal nyde ferien på Thailand og så tage kampen op for alvor når du kommer hjem!

Du har været igennem meget på det sidste, så no wonder at du ikke har haft overskud til at gøre noget for dig selv!

Har selv oplevet prøverums-krisen og den er led og fej! - I know!

Men slap og glem det (hvis du kan mens I er afsted) og start igen når du kommer tilbage til kolde stormfulde DK!!

Gentog vist mig selv lidt, sorry! :)

God dag til dig, anyways!!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.