Ønskes / købes hummel overalls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. marts 2011

kamtok

bullerbassen skriver:

hi hi er ikke så vild med de nye i stribet

Jeg synes det er sååå fine. Har lige fået et par til Jakob, og de er super søde.. - Ærgeligt at vi har fået dem i str. 80, for så går der noget tid inden han kan passe dem :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

bullerbassen

steph0804 skriver:

Ærgeligt, jeg har et par liggende i str.80 min dreng lige er vokset ud af. De er nemlig rigtig fede.

hvodan er de i str - kunne du måle fra skulder & ned

indvendig ben

Anmeld

12. marts 2011

kamtok

steph0804 skriver:

Ærgeligt, jeg har et par liggende i str.80 min dreng lige er vokset ud af. De er nemlig rigtig fede.

Er de til salg? - i så fald, hvad skal du have for dem og hvordan er standen? 

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

bullerbassen skriver:

indvendig ben

jeg har desværre ikke noget målebånd

men, på mandag kan jeg lige måle dem

Anmeld

12. marts 2011

steph0804

bullerbassen skriver:

indvendig ben

Uha, så skal jeg lige se om jeg kan finde noget at måle med her i huset. kan sige at min dreng er 21mdr, og først lige vokset ud af dem. Jeg prøver lige at finde en tommelstok

Anmeld

12. marts 2011

bullerbassen

steph0804 skriver:

Uha, så skal jeg lige se om jeg kan finde noget at måle med her i huset. kan sige at min dreng er 21mdr, og først lige vokset ud af dem. Jeg prøver lige at finde en tommelstok

aghh så kunne jeg godt være interesseret er er manden 16 måneder

Anmeld

12. marts 2011

steph0804

kamtok skriver:

Er de til salg? - i så fald, hvad skal du have for dem og hvordan er standen? 

Jamen standen er rigtig fin, dog har vi valgt at sy dem sammen mellem knapperne i benene da de gik op hver gang min søn satte sig ned, de er dog syet meget pænt sammen med mørkeblåt tråd så det ser man ikke, men de kan så ikke åbnes mellem benene. Så jeg ved ikke om det stadig har interesse?

Anmeld

12. marts 2011

bullerbassen

steph0804 skriver:

Jamen standen er rigtig fin, dog har vi valgt at sy dem sammen mellem knapperne i benene da de gik op hver gang min søn satte sig ned, de er dog syet meget pænt sammen med mørkeblåt tråd så det ser man ikke, men de kan så ikke åbnes mellem benene. Så jeg ved ikke om det stadig har interesse?

hvad skal du have - kunne meget godt være interesseret

Kunne du måle indvendig ben - hvis han passer dem vil jeg gerne købe

Anmeld

12. marts 2011

bullerbassen

bullerbassen skriver:

hvad skal du have - kunne meget godt være interesseret

Kunne du måle indvendig ben - hvis han passer dem vil jeg gerne købe

Det med benene har ingen betydning

Anmeld

12. marts 2011

kamtok

steph0804 skriver:

Det kommer an på, hvad du vil have for dem? - Kan må nok godt leve med syningen.. - Det er da også DRØN-IRRITERENDE at de laver dem så "små" at knapperne går op hele tiden - kender det fra nogle andre af min drengs bukser, og han hverken sidder, kravler eller går (er jo kun 4½ måned)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.