Hvordan viser børn de ikke har brug for mad om natten mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Mai-pigen

JUBIIII...Peter sov igennem i nat!! Vi puttede ham kl.ca.20.45 og han sov til kl.5.50..fantastisk!! Eller altså han puslede rundt og småpludrede lidt kl.ca.1.30, men altså han kaldte ikke på mor...så dejligt!! Selvfølgelig har mor ikke sovet igennem, men det er da en snart..

Hvordan viser babyer de ikke har brug for mad om netten mere, og hvor hamle var jeres???  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

morethanperfect

Mai-pigen skriver:

JUBIIII...Peter sov igennem i nat!! Vi puttede ham kl.ca.20.45 og han sov til kl.5.50..fantastisk!! Eller altså han puslede rundt og småpludrede lidt kl.ca.1.30, men altså han kaldte ikke på mor...så dejligt!! Selvfølgelig har mor ikke sovet igennem, men det er da en snart..

Hvordan viser babyer de ikke har brug for mad om netten mere, og hvor hamle var jeres???  

Oscar er 4 mdr. og sov stort set igennem sidste nat .. Han sov fra kl. 18.30 til kl 04.00 Uden mad

Anmeld

12. marts 2011

Mai-pigen

morethanperfect skriver:

Oscar er 4 mdr. og sov stort set igennem sidste nat .. Han sov fra kl. 18.30 til kl 04.00 Uden mad

Jubiii, det er bare dejligt når det sker, selvom man slet ikke selv kan finde ud af det...

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

Mai-pigen skriver:

Jubiii, det er bare dejligt når det sker, selvom man slet ikke selv kan finde ud af det...

Nej jeg kan slet ik finde ud af det Hehe .. 

Anmeld

12. marts 2011

Anne85

min datter der bliver 8 mdr imorgen har ikke spist om natten den sidste måned. Så nu sover gerne fra 19.30 til 6-7 noglegang 8. Desværre har hun en periode lige nu hvor hun vågner tusind gange om natten og skal have sutten - det er sindssygt hårdt - meeen jeg håber det som alt andet bare er en fase

Mit ældste barn var omkring 1/2 år da han stoppede med at spise om natten.

Anmeld

12. marts 2011

Mai-pigen

Anne85 skriver:

min datter der bliver 8 mdr imorgen har ikke spist om natten den sidste måned. Så nu sover gerne fra 19.30 til 6-7 noglegang 8. Desværre har hun en periode lige nu hvor hun vågner tusind gange om natten og skal have sutten - det er sindssygt hårdt - meeen jeg håber det som alt andet bare er en fase

Mit ældste barn var omkring 1/2 år da han stoppede med at spise om natten.

Ja, der er mange forskellige faser med de kære små....

Idag er han blevet puttet kl.19.45, som han plejer, han har ikke rigtig ville spise til aften, kun amning, så nu må vi se om vi kan gentage succesen...

Anmeld

12. marts 2011

LinLin

David var 3 mdr og 9 dage da han sov igennem og dermed ikke spiste om natten længere  - Adam var 4 mdr  og 2 dage...

Anmeld

12. marts 2011

Mai-pigen

DAs mor skriver:

David var 3 mdr og 9 dage da han sov igennem og dermed ikke spiste om natten længere  - Adam var 4 mdr  og 2 dage...

Dejlig tidligt...

Anmeld

12. marts 2011

LinLin

Mai-pigen skriver:

Dejlig tidligt...

Ja det er det (de har sovet/sover så til gengæld minimalt om dagen - men det er så til at leve med )

Men det er jo altså MEGET forskelligt! Nogle sover stadig ikke igennem når de er et år, men hvornår et barn "bør" kunne klare sig en hel nat uden mad, ved jeg faktisk ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.