Åh nej, jeg bløder?? Men det er alt for tidligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

WantingBaby2012

Åh altså, nu er jeg helt forvirret! 

Jeg testede lige ved og næsten positiv ÆL onsdag aften, og så bør der da gå ihvertfald 14 dage indtil (forhåbentlig ikke!!) mens dukker op... Ik?

MEN! nu her til aften er jeg begyndt at bløde!!! Hvorfor??? 

Er der andre som har oplevet det samme? Og hvad endte det med? 

Go' lørdag til alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

WantingBaby2012

Hmm, er der mon ingen som har oplevet dette, eller har en idé om hvad det kan være? 

Kan det mon være ægget som har sat sig fast?   

Anmeld

12. marts 2011

NilleG

Tror desværre det betyder den ikke var der denne gang.. Men næste gang måske

Anmeld

12. marts 2011

WantingBaby2012

NilleG skriver:

Tror desværre det betyder den ikke var der denne gang.. Men næste gang måske

Hmm... Synes bare at have læst på nettet, at man godt kan bløde lidt når ægget sætter sig fast... Men der er vel ikke andet for end at vente og se.. Kan bare ikke få det til at hænge sammen med min næsten positive ÆL test i onsdags og nu blødning 

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

Hvor meget bløder du?

Anmeld

12. marts 2011

WantingBaby2012

Laulund87 skriver:

Hvor meget bløder du?

Åha, det er svært at beskrive, det er som sagt lige startet her til aften. Men faktisk ikke så meget... Jeg opdagede det ved, da jeg gik på toilettet at der var nogle pletter i mine trusser, som er sorte, så kunne ikke rigtig se hvad det var... Men da jeg så tørte mig, var det blod 

Hvad lyder det som? 

Anmeld

12. marts 2011

Frejsmor

Åh det er et godt spørgsmål hvad det kan være..

Men ja hvis du havde ÆL i onsdags så stemmer det jo ikke rigtigt overens med hverken mens eller implantationsblødning(som først kommer ca. 7-8dage efter befrugtningen)

Men hvis du er meget fokuseret på projekt baby for tiden, så kan din krop godt blive stresset og det kan få din cyklus til at lave løjer.. Så hvis du tænker meget på baby og at blive gravid og sådan, så kan du altså godt opleve at din mens den kommer en del før tid f.eks..

Jeg håber heldet er med jer inden længe og at der snart er en lille spire i maven..

Anmeld

12. marts 2011

WantingBaby2012

SkrukNu skriver:

Åh det er et godt spørgsmål hvad det kan være..

Men ja hvis du havde ÆL i onsdags så stemmer det jo ikke rigtigt overens med hverken mens eller implantationsblødning(som først kommer ca. 7-8dage efter befrugtningen)

Men hvis du er meget fokuseret på projekt baby for tiden, så kan din krop godt blive stresset og det kan få din cyklus til at lave løjer.. Så hvis du tænker meget på baby og at blive gravid og sådan, så kan du altså godt opleve at din mens den kommer en del før tid f.eks..

Jeg håber heldet er med jer inden længe og at der snart er en lille spire i maven..

Tak for svar 

Ja det er jo slet ikke til at vide hvad der lige er skyld i min blødning. Normalt plejer jeg at bløde 4-5 dage, så må vel bare vente og se om det fortsætter. Øv hvor er det altså bare mærkeligt. 

Tålmodighed er en dyd!  

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

WantingBaby2011 skriver:

Åha, det er svært at beskrive, det er som sagt lige startet her til aften. Men faktisk ikke så meget... Jeg opdagede det ved, da jeg gik på toilettet at der var nogle pletter i mine trusser, som er sorte, så kunne ikke rigtig se hvad det var... Men da jeg så tørte mig, var det blod 

Hvad lyder det som? 

Det lyder i hvert fald ikke voldsomt, så det kunne nok godt være ægget der sætter sig fast

Anmeld

12. marts 2011

WantingBaby2012

Laulund87 skriver:

Det lyder i hvert fald ikke voldsomt, så det kunne nok godt være ægget der sætter sig fast

Tjaah, nu må jeg vel bare vente og se 

Tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.