Hjælp mme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Benjamins'mor

Min søn bliver ikke længere mæt af det, uanset hvor meget han spiser går der ikke længe før han er sulten igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Alberts/

skriv en besked til dorrit så ringer hun når hun kan, kan være hun har en mixtur han må få(;

Anmeld

12. marts 2011

BabyThilde

benjamins'mor skriver:

Min søn bliver ikke længere mæt af det, uanset hvor meget han spiser går der ikke længe før han er sulten igen.

Sådan havde vi det også herhjemme og da hun blev 3 måneder blev vi rådet til at skifte til nan2 af SP

Anmeld

12. marts 2011

Lisbeth85

Jeg er faktisk blevet rådet til at fortsætte med den til de nyfødte selvom de bliver gamle nok til at spise den næste slags mme

Men Sp'er er jo forskellige

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

Lisbeth85 skriver:

Jeg er faktisk blevet rådet til at fortsætte med den til de nyfødte selvom de bliver gamle nok til at spise den næste slags mme

Ja min sp sagde også at det ikke mættede mere end NAN1 .. 

Til TS : Jeg gav Oscar vælling da han var 2 en halv måned .. Han har spiser 230 ml hver 3 time .. Hvilket er ret meget .. 

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

eneste forskel på NAN 1 og 2 er jernindholdet og 2 mætter ikke en dyt mere end 1...

jeg ville råde dig til at ringe til SP

Anmeld

12. marts 2011

BabyThilde

Lisbeth85 skriver:

Ja det ville jeg jo også mene var det bedste, men det virkede ihverfald her at skifte, og ingen skade sket

Men tror det er bedst at gøre som din SP siger så, et eller andet sted ved de jo nok bedst 

Anmeld

12. marts 2011

FruHolm <3

benjamins'mor skriver:

Hey søde

som du ved spiser Oscar 265ml hver 3 time hele dagen, og det blev han heller ikk mæt af, så han får risgrød hver middag, efterfulgt af flaske hvor han spiser det han kan (hvilket ca er 100 ml ) det har hjulpet meget her SP sagde at vi bare skulle være opmærksomme på om han fik hård mave

Anmeld

12. marts 2011

BabyThilde

hmm... altså hvis nan1 ikke mætter mere end nan2, så ved jeg ikke hva der skete med vores datter, hun virkede ihvertfald som om hun blev mere mæt af nan2

Det er svært med de små størrelser, jeg tror jeg må være dig svar skyldig så

Anmeld

12. marts 2011

FruHolm <3

og Oscar er jo kun 1 uge ældre end Benjamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.