Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva. skriver: Nej, når der kommer en streg er du gravid...hvis den så i morgen er negativ så kan det være det ikke bliver alligevel..men hvis og hvis...
Nej, når der kommer en streg er du gravid...hvis den så i morgen er negativ så kan det være det ikke bliver alligevel..men hvis og hvis...
Håber den er positiv i morgen også så! har ventet så længe på det her ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Håber den er positiv i morgen også så! har ventet så længe på det her ..
Man skal ikke gå og tænke på alt der kan gå galt...så kan man jo ikke leve...nyd nuet og den lille som er på vej inde i din mave...tillykke..
Eva. skriver: Man skal ikke gå og tænke på alt der kan gå galt...så kan man jo ikke leve...nyd nuet og den lille som er på vej inde i din mave...tillykke..
Mange tak :')
I I POSITIV I I
TILLYKKE
Altså da jeg var 3 dage over tid testede jeg svag positiv i morgen urin.
Men der er en streng så tillykke.
ja helt klart
Den er positiv, ingen tvivl STORT tillykke
Du skal være mor, det er stort
Da jeg ventede mig med Jonas var min hjemmetest ligesom din, men sygeplejsken i lægehuset sagde at den jeg fik taget deroppe samme dag som også så sådan ud var positiv, så er sikker på dne er i vinkel.... Stort tillykke....
ved alle mine 3 graviditeter har de set sådanne ud så jeg vil sige den er positiv Tillykke
Tillykke kan sagtens se 2 streger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128