hej med jer.
tja her går det meget op og ned. Flygter lidt fra virkeligheden ved at få mit hjem ryddeligt og flytte om smide møbler ud og købe nye.. er lige blevet færdig med at lave børneværelser. eller dvs har malet dem men der mangler lidt hylder på væggene.. skal nok smide nogle billeder når det hele er ready.
jeg kæmper lidt med nogle forsikringer.. de vil ik helt udbetale kaskoen på bilen og hjælpe med begravelses hjælp.. men der er sat advokat på.
idag kiggede jeg hans tøj igennem.. og fandt hans dagbog.. ja min mand lignede vist meget mig selv. læste en smule.. men måtte ligge den fra mig fordi jeg brød sammen. det er så hårdt.. det sidste der har været skrevet i den er fra da han mødte mig. Men det er hårde ting der står i den om hans tidligere forsøg på selvmord.
jeg har været ude og bestille ny bil så den glæder jeg mig til at få hjem. og også for at få den frihed til at gøre hvad der passer mig og hvornår jeg vil...
jeg har søgt hjælp til os på familie afdelingen ved kommunen.. og får heldigivs hjælpen nu.. skal ind og snakke med sagsbehandleren onsdag.
de skal hjælpe med en udredning af mikkel, aflastning og hjælp til mig så jeg kan lære at takle mikkel.
jeg har været ved psykiater og svaret på en masse spørgsmål.. men som hun siger er jeg nødtil at få det praktiske på plads før vi tager fat på mine problemer.
jeg har glemt at tage mit medicin.. ikke så godt.. men det er svært at huske det hele..
lige pt holder jeg mit hovede over vande.. men er helt sikker på at det her rammer mig meget hårdt lige pludselig.. og når det gør.. så håber jeg at der er nogen af mine veninder der kan se lige igennem mig... for jeg tror jeg vil lide i tavshed..
helt ærligt.... havde jeg ikke mikkel og simone.. tja.. så ville jeg gerne dø..
livet gør simpelthen for ondt..
Anmeld