hej bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

heaven

hvordan har du det?? Har tænkt så meget på dig

knuz Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Lulle25

Tilslutter mig lige denne tråd. Tænker rigtig meget på dig HeidiKh Louise

Anmeld

12. marts 2011

bette

hej med jer. 

tja her går det meget op og ned. Flygter lidt fra virkeligheden ved at få mit hjem ryddeligt og flytte om smide møbler ud og købe nye.. er lige blevet færdig med at lave børneværelser. eller dvs har malet dem men der mangler lidt hylder på væggene.. skal nok smide nogle billeder når det hele er ready. 

jeg kæmper lidt med nogle forsikringer.. de vil ik helt udbetale kaskoen på bilen og hjælpe med begravelses hjælp.. men der er sat advokat på. 

idag kiggede jeg hans tøj igennem.. og fandt hans dagbog.. ja min mand lignede vist meget mig selv. læste en smule.. men måtte ligge den fra mig fordi jeg brød sammen. det er så hårdt.. det sidste der har været skrevet i den er fra da han mødte mig. Men det er hårde ting der står i den om hans tidligere forsøg på selvmord. 

jeg har været ude og bestille ny bil så den glæder jeg mig til at få hjem. og også for at få den frihed til at gøre hvad der passer mig og hvornår jeg vil...

jeg har søgt hjælp til os på familie afdelingen ved kommunen.. og får heldigivs hjælpen nu.. skal ind og snakke med sagsbehandleren onsdag. 

de skal hjælpe med en udredning af mikkel, aflastning og hjælp til mig så jeg kan lære at takle mikkel. 

jeg har været ved psykiater og svaret på en masse spørgsmål.. men som hun siger er jeg nødtil at få det praktiske på plads før vi tager fat på mine problemer. 

jeg har glemt at tage mit medicin.. ikke så godt.. men det er svært at huske det hele.. 

lige pt holder jeg mit hovede over vande.. men er helt sikker på at det her rammer mig meget hårdt lige pludselig.. og når det gør.. så håber jeg at der er nogen af mine veninder der kan se lige igennem mig... for jeg tror jeg vil lide i tavshed.. 

helt ærligt.... havde jeg ikke mikkel og simone.. tja.. så ville jeg gerne dø.. 

livet gør simpelthen for ondt.. 

Anmeld

12. marts 2011

Lulle25

Hvor er jeg ked af at du skal igennem sådan en hård tid. Samtidig med at sådan et forsikringsselskab ikke vil hjælpe, det ligner ingenting. Håber godt nok din advokat kan hjælpe dig.

Godt at du får hjælp af kommunen, det er så vigtigt at få støtte nu på den praktiske front. Og håber virkelig at din familie og veninder tager hånd om dig Heidi og hjælper dig på det mentale plan, så du kan komme af med det i stedet for at sørge i stilhed.

Du skal vide at jeg tænker rigtig meget på dig og børnene og håber det bedste for jer

Mange knus Louise 

Anmeld

13. marts 2011

heaven

søde Heidi

Hvor lyder det bare hårdt!!!! det er så synd for jer at i skal igennem alt dette her - det er da virkrlig strengt at du oveni det følelsesmæssige, også skal slås med de praktiske...

godt du endelig får hjælp ift Mikkel - hvordan har han reageret?? Jeg håber virkelig også at du får alt den hjælp du overhovedet kan få - alt andet ville være umenneskeligt.

det er rigtig godt du har nogle fagfolk omkring dig, de kan forhåbentlig hjælpe dig med at komme igennem det - det er du nødt til for dine børns skyld - men kan sagtens følge dig i dine tanker  - men du må ikke give op!!!! råb om hjælp hos dem der er omkring dig, græd, skrig og sæt dine ord på - HVERT OG ET..... det er så vigtigt....

Du skal vide jeg tænker rigtig meget på dig!!!!

knuz og tanker Jannie

Anmeld

13. marts 2011

Muffinmus

det skal nok gå Heidi, du er så meget stærkere end du tror:-)

Er glad fro at høre du har været afsted og fået snakket lidt om det.

Og tænker det eren god iden at flytte lidt om og gøre det til dit nu, og få ro over hjemmet på den måde.

Uha, ved ikke om jeg turde læse sådan en dagbog, det er vist stærke sager.

Lækkert med bilen, hvad endte det med at blive for en ????? det bliver lækkert at kunne køre igen, og William og Victoria har tit tid til at lege så du siger bare til.

Anmeld

14. marts 2011

bette

MariaE skriver:

det skal nok gå Heidi, du er så meget stærkere end du tror:-)

Er glad fro at høre du har været afsted og fået snakket lidt om det.

Og tænker det eren god iden at flytte lidt om og gøre det til dit nu, og få ro over hjemmet på den måde.

Uha, ved ikke om jeg turde læse sådan en dagbog, det er vist stærke sager.

Lækkert med bilen, hvad endte det med at blive for en ????? det bliver lækkert at kunne køre igen, og William og Victoria har tit tid til at lege så du siger bare til.

kommer gerne ud en tur..

har bestilt en renault clio st. empression.. 

glæder mig til at kunne hente den hjem

Anmeld

14. marts 2011

Muffinmus

jamen kom da ud og få en gang aftensmad en dag, så kan ungerne lege sammen til det er ved at være sengetid:-)

Anmeld

15. marts 2011

bette

MariaE skriver:

jamen kom da ud og få en gang aftensmad en dag, så kan ungerne lege sammen til det er ved at være sengetid:-)

det vil jeg da mægtig gerne :) 

Anmeld

15. marts 2011

Muffinmus

det vil jeg da mægtig gerne  

bare skriv en sms, vi kan det meste af næste uge hvis det er:-)

Og komemr bilen først senere, så har vi sikkert også tid der.-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.