Næste sutte størrelse ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

2babygirls

Hej Tøser...

Nu varer det jo ikke mange uger inden Madeleine bliver 6 mdr, og så skal man vel skifte til næste størrelse sut eller hvad ??

Er der for ganens skyld eller hvorfor skal de op i en større størrelse ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Charlotte Wberg

Tina&Martin skriver:

Hej Tøser...

Nu varer det jo ikke mange uger inden Madeleine bliver 6 mdr, og så skal man vel skifte til næste størrelse sut eller hvad ??

Er der for ganens skyld eller hvorfor skal de op i en større størrelse ??

Er det ikke bare fordi at de små er svære at holde inde ??

Min lille pige kan ikke holde de helt små sutter, og har aldrig rigtig været god til det...

Jeg så på apoteket at deres babysutter fra 0 mdr. Rund er lige så store som rundsutten 6+, så dem købte jeg og nu går det bedre, men hun er stadig ikke helt god til det Gg... (hun er snart 2 mdr)

Anmeld

12. marts 2011

2babygirls

Charlotte Wberg skriver:

Er det ikke bare fordi at de små er svære at holde inde ??

Min lille pige kan ikke holde de helt små sutter, og har aldrig rigtig været god til det...

Jeg så på apoteket at deres babysutter fra 0 mdr. Rund er lige så store som rundsutten 6+, så dem købte jeg og nu går det bedre, men hun er stadig ikke helt god til det Gg... (hun er snart 2 mdr)

hmmm, hun holder nu ret godt på den, og den hedder 0-6 mdr tror jeg...

Anmeld

12. marts 2011

Charlotte Wberg

Tina&Martin skriver:

hmmm, hun holder nu ret godt på den, og den hedder 0-6 mdr tror jeg...

Jeg tror ikke du behøver at skifte hvis hun har det godt med den lille... men er slf ikke sikker...

Anmeld

12. marts 2011

Kindfed

Min søn er snart 9 mdr og har altid brugt 0-6mdrs sutter. Han vil ikke finde sig i andre, selvom de netop kan være lidt svære at holde inde - men ved dem til 6+mdr gør han et stort nummer ud af at lyde som en, der bliver kvalt. Så han får bare dem, han gerne vil have. Det er jo bare en sut.

Anmeld

12. marts 2011

FruHolm <3

min søn er 2½ måned og hanvil ikk have dem der hedder 0 - 6 mdr, han vil kun have dem der hedder 6+ mdr så det får han

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

vores på 2 har sine ynglings og det er 0-3 mdr ellers er de ander 3-6 mdr.. Tror bare det er hvad de finder bedst

Anmeld

13. marts 2011

2babygirls

Okay, mange tak for svar alle sammen.

Så får hun selv lov at bestemme når vi runder de 6 mdr og afprøver de nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.