hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vores søn theis har rigtig mange problemer med at sove om natten (i egen seng). han bliver snart 3 og har efterhånden stået på siden han var spæd.

han bliver lagt i seng kl 20 hvor vi læser en historie og synger en sang. derefter siger vi gonat. ( han har en natlampe tændt på værelset og lys i gangen tændt)

han falder også hurtigt i søvn, men lige så snart vi går i seng vågner han og skal ind til os.

vi har prøvet at gå i seng på forskellige tidspunkter for at se om det var et indre ur han havde der sagde at nu skal jeg vågne, men lige meget hvornår vi går i seng så vågner han.

når han vågner begynder han så at kalde og sige han vil ind i vores seng.

vi har prøvet mange gange at lade ham ligge men han holder sig simpelthen vågen til han kommer ind og det så tager en time før vi henter ham eller 5 er underordnet.

har snakket med lægen og hans forslag om at lade han ligge og holde lyset tænt har ikke virket.

blev lidt lang...

har simpelthen brug for hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

LR85

Puha, det lyder hårdt, jeg har desværre ikke erfaring med dette, men ville ikke gå udne a komme med råd som jeg TROR kunne hjælpe.

Måske skulle i se hvornår i begge har lidt ferie eller forlænget weekend eller andet, og så tage 'kampen' op der, altså hvor i begge har mulighed for a sove om dagen, blive aflastet a forældre(venner, søskene)

SÅ ville jeg gå ind engang imellem og sige a han skal sove i sin ejen seng, god nat og alt det.

Det vil nok tage nogen dage med stor kamp, tåre, skrig og vrede, og afmagt fra begge parter, men måske skal han lære a i står ved det i siger, og i er lige ved siden af, men han skal sove i sin ejen seng.

something like that.

Håber i ellers får andre svar i kan bruge.

Skriv evt til sundhedsplejersken Lisbeth Jess herinde på baby.dk

Anmeld

13. marts 2011

hannetheis

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.