En lille sludder med Frigg efter sengetid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Zafir

http://www.youtube.com/watch?v=Urv7gJbI8jE

Og et par billeder. Det er vidst på tide med en lille billedespam Nu er hun jo blevet ½ år og er en stor fin pige på 7,2 kilo og 65 cm. Hun hverken triller eller kravler som hendes storesøster gjorde, men tilgengæld, så spiser hun og griner og smiler hele tiden... stort set. Det virker simpelthen som om at hun ikke er utilfreds nok med verden til at hun gider at ændre den ved fx at kravle, møfle eller rulle... hehe Men det kommer nok. INdimellem er hun god til at svare med tegn. Men ikke altid. Det kommer nok senere.

Det er sjældent hun er sur og gal, hun er super intens, når hun kigger på/snakker med folk.

Det med at sove, er heldigvis også ved at blive lidt bedre igen Så det er dejligt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Halbschön

Zafir skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=Urv7gJbI8jE

Og et par billeder. Det er vidst på tide med en lille billedespam Nu er hun jo blevet ½ år og er en stor fin pige på 7,2 kilo og 65 cm. Hun hverken triller eller kravler som hendes storesøster gjorde, men tilgengæld, så spiser hun og griner og smiler hele tiden... stort set. Det virker simpelthen som om at hun ikke er utilfreds nok med verden til at hun gider at ændre den ved fx at kravle, møfle eller rulle... hehe Men det kommer nok. INdimellem er hun god til at svare med tegn. Men ikke altid. Det kommer nok senere.

Det er sjældent hun er sur og gal, hun er super intens, når hun kigger på/snakker med folk.

Det med at sove, er heldigvis også ved at blive lidt bedre igen Så det er dejligt...

Skøn video og billeder ligner hun ik dig helt vildt?

Anmeld

12. marts 2011

Zafir

R&N skriver:

Skøn video og billeder ligner hun ik dig helt vildt?

Altså helt vildt og helt vildt... Men man kan i det mindste SE at hun er min, det kunne man ikk med Idun hehe

Anmeld

12. marts 2011

mariamiss6

Har set videoen (og kommenteret) på youtube

OG hvor ER det bare nogle skønne billeder af de to tøser altså... Især det hvor Idun sidder i skrædderstilling, og de begge hehe....

Hov jeg tænker, det er sgu da lige et billede til årets julecollage

Anmeld

12. marts 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Har set videoen (og kommenteret) på youtube

OG hvor ER det bare nogle skønne billeder af de to tøser altså... Især det hvor Idun sidder i skrædderstilling, og de begge hehe....

Hov jeg tænker, det er sgu da lige et billede til årets julecollage

Hehe.. Hun rævesov faktisk, den røver, fordi hun syntes at de skulel putte sammen

Men det Er ret nuttet...

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

Hvor er hun dog en skøn trunte
Jeg kan godt forstå, at hun ikke har spor travlt med at lære de fysiske ting, for pæren kører jo i højeste gear, og det er meget mere spændende at tænke og opleve tingene.
Og sikke nogle dejlige billeder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. marts 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

Hvor er hun dog en skøn trunte
Jeg kan godt forstå, at hun ikke har spor travlt med at lære de fysiske ting, for pæren kører jo i højeste gear, og det er meget mere spændende at tænke og opleve tingene.
Og sikke nogle dejlige billeder.

Kærligst
Sussie

Ja, - det virker faktisk sådan. Der sker så meget for hende intelektuelt... Så det er ikke så vigtigt at komme rundt endnu hehe.

Anmeld

12. marts 2011

Enayia

Sikke en lille charmer! Der sker da bare noget! Sikke en historie hun fortæller!

Anmeld

12. marts 2011

Zafir

Enayia skriver:

Sikke en lille charmer! Der sker da bare noget! Sikke en historie hun fortæller!

Sådan sludrer hun alle døgnets vågne timer hehe... Den står ikke stille på hende.  

Anmeld

12. marts 2011

Enayia

Zafir skriver:

Sådan sludrer hun alle døgnets vågne timer hehe... Den står ikke stille på hende.  

Hvor vildt! 6 måneder og så plaprer hun allerede løs, det er vildt hun allerede kan det Ikke at jeg aner noget som helst om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.