Dumme dumme smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

SaNiNa

må altså lige høre jer pige eller om det bare er mig som lider.

De i en lang lang periode døjet med smerter fra lænden/hoften med over skambenet hvor det så bliver til sådan en sovende føelse.

Samtidig kan jeg slet ikke sætte mig ned mit haleben føles som om det er brækket så ondt gør det. så ja jeg sidder på så mange puder at jeg føler mig som prinsessen på ærten.

Har i også sådan nogle dumme smerter er i dag 12+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Marisen81

Hej Sanne.

Jeg kan især nikke genkendende til det med halebenet. Gad vide hvad pokker det er der gør at det skal gøre så ondt. Det er rigtig smertefuldt at rejse sig når jeg har siddet.

Men det med lænden har jeg heldigvis ikke prøvet.

Anmeld

13. marts 2011

SaNiNa

Marisen81 skriver:

Hej Sanne.

Jeg kan især nikke genkendende til det med halebenet. Gad vide hvad pokker det er der gør at det skal gøre så ondt. Det er rigtig smertefuldt at rejse sig når jeg har siddet.

Men det med lænden har jeg heldigvis ikke prøvet.

Halebenet hvade jeg også i sidste graviditet men slet ikke i samme omfang tror det har noget at gør med bækknet udvider sig og der er pres på fra den lille selvom den stadig ikke vejer ret meget for mit vedkommend.

Skal til min egen læge i næste uge og så må jeg jo lige høre hvad det kan være fordet gør jo F...... Ondt

Sanne 12+6

Anmeld

13. marts 2011

Stine Raaholt

hvis du har så ondt i bækkenet, som du beskriver, så skal du bestemt tale med din læge om det... kender en del der døjer med bækkenløsning... og det bliver kun værre, hvis man ignorerer det...

tror det er rigtig slemt at have det sådan, men når du har så ondt så tidligt, så kunne det da godt tyde på det...

kh Stine

Anmeld

13. marts 2011

SaNiNa

Stine Raaholt skriver:

hvis du har så ondt i bækkenet, som du beskriver, så skal du bestemt tale med din læge om det... kender en del der døjer med bækkenløsning... og det bliver kun værre, hvis man ignorerer det...

tror det er rigtig slemt at have det sådan, men når du har så ondt så tidligt, så kunne det da godt tyde på det...

kh Stine

De smerter jeg har omkring bækknet er de samme som da jeg ventede mig sidst de er bare startet lidt tidliger end sidste (et par uger) skal op til min læge i den kommende ugen alligevel så kan jeg jo lige få ham til at se på det.

Sidste var det ikke bækkenløsning, men blev da sendt til undersøgelse på OUH for det og bliver jeg jo nok igen

Anmeld

13. marts 2011

Stine Raaholt

håber du finder en løsning, så det ikke gør så ondt

kh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.