Dygtig pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Diana...

MORS dygtige pige. 

Vi har noget åbent hus her i byen hver d. 1 fredag i måneden hvor man kan komme op og få vejet og målt sine børn og snakke med en SP hvis man vil det. 

Der er vi så oppe hver gang for det er hammer hyggeligt nogen gange er man over 10 og andre gang er man under og så sidder man bare og hygge snakke med alle de andre mødre og bebser og SPer. 

MEN vi fik hende så målt og ja ja dygtig er hun 570g havde hun taget på, på 2 1/2 uge ihh hvor er det bare fedt og samtidig har vi jo kæmpet for at komme af med flasken hvad der også er lykkes så NU køre det bare. 

Så jeg har nu en bebs på 4520g og 57 cm Ihh de bliver så store. 

På mandag kommer SP og snakke med mig det glæder jeg mig til og håber det kan give mig lidt mere ro inden i. 

Rigtig god weekend til jer alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Maria-s

Hvor er hun dygtig din lille prinsesse  Sikke en fin vægtøgning, dejlig update

Anmeld

12. marts 2011

Lene76

ja hun er da dygtig  ligesom moren, fedt at i er sluppet fri af flasken, så er man fri for at tænke på det når man ska nogen steder hen.

Lyder hyggeligt, med det åben hus i har i jeres område. Jeg blev ringet op at min sp, om jeg ku starte i mødregr., på næste torsdag så det glæder jeg mig til.

Håber spen kan hjælpe dig, når hun kommer i næste uge

Osse go Weekend til dig og din fam.

Anmeld

12. marts 2011

Marco2

Åhh hvor dejligt. Hvor er det dejligt at amningen nu kører og hun tager fint på.

Kan godt forstå du glæder dig til at få SP i næste uge. Jeg skal ha' på onsdag og det glæder jeg mig også til. For som dig håber jeg også at få lidt mere ro indeni.

Jeg blev ringet op af Sundhedsplejen i onsdags og jeg skal starte i MG allerede på mandag. Det bliver spændende om det er nogle piger man "svinger" med …

Lyder rigtig hyggeligt med det der åbent hus tam-tam. Sådan noget har vi ikke her. 

I dag mødte jeg vores gamle nabo, som er SP. Og hun sagde at jeg bare skulle komme forbi hvis der var noget hun ku' hjælpe med eller jeg er nervøs for. Så det tror jeg jeg vil hvis jeg efter på onsdag igen går hen og bliver nervøs/bekymret. SÅ er det bedre at få snakket om det fremfor at gå og være nervøs. 

God weekend til dig.

PS: hvordan går det med Lucas? Har i "fundet hinanden" igen?

AG

Anmeld

12. marts 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Åhh hvor dejligt. Hvor er det dejligt at amningen nu kører og hun tager fint på.

Kan godt forstå du glæder dig til at få SP i næste uge. Jeg skal ha' på onsdag og det glæder jeg mig også til. For som dig håber jeg også at få lidt mere ro indeni.

Jeg blev ringet op af Sundhedsplejen i onsdags og jeg skal starte i MG allerede på mandag. Det bliver spændende om det er nogle piger man "svinger" med …

Lyder rigtig hyggeligt med det der åbent hus tam-tam. Sådan noget har vi ikke her. 

I dag mødte jeg vores gamle nabo, som er SP. Og hun sagde at jeg bare skulle komme forbi hvis der var noget hun ku' hjælpe med eller jeg er nervøs for. Så det tror jeg jeg vil hvis jeg efter på onsdag igen går hen og bliver nervøs/bekymret. SÅ er det bedre at få snakket om det fremfor at gå og være nervøs. 

God weekend til dig.

PS: hvordan går det med Lucas? Har i "fundet hinanden" igen?

AG

Ja det er bare super rart at amningen køre selv om jeg synes det er lidt svært det med at man ikke kan se hvor meget hun får ind, men jeg kan jo se på vægten at hun spiser fint. 

Ja jeg glæder mig også og jeg har heldigvis en super god SP så jeg tror på det nok skal blive godt at få snakket med hende. Hvad er det med os her under anden graviditet 

Hvor er det bare super du har så sød en nabo som du kan snakke med, det betyder bare rigtig meget, så det kan jeg godt forstå du vil benytte dig af. 

Det bliver spændende med din mødregruppe om det er en god gruppe for ellers må du få en anden 

Jeg har været i mødregruppe 3 gange og skal igen på torsdag, Det er bare den bedste mødregruppe jeg har fået denne gang vi svinger bare så godt og snakker også alle sammen sammen ud over end vi ses der en gang om ugen. 

Det går bare super med Lucas og mig han er mors dreng igen så det er bare rigtig dejligt. Hvad siger din store pige til at være blevet storesøster? 

Kram

Anmeld

12. marts 2011

Diana...

Lene76 skriver:

ja hun er da dygtig  ligesom moren, fedt at i er sluppet fri af flasken, så er man fri for at tænke på det når man ska nogen steder hen.

Lyder hyggeligt, med det åben hus i har i jeres område. Jeg blev ringet op at min sp, om jeg ku starte i mødregr., på næste torsdag så det glæder jeg mig til.

Håber spen kan hjælpe dig, når hun kommer i næste uge

Osse go Weekend til dig og din fam.

Ja nemlig det er så træls med de flasker 

Jeg kan godt forstå du glæder dig til mødregruppe det er så hyggeligt. Jeg har været afsted 3 gange og har bare den bedste mødregruppe. 

Kram

Anmeld

13. marts 2011

PeruBaby

Åhh, det er skønt at høre!! Og tillykke med aminingen, der bare lader til at køre på skinner nu. Fedt, fedt, fedt! Er du ikke en lille smule stolt af dig selv? Det synes jeg at du har god grund til at være!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.