Marco2 skriver:
Åhh hvor dejligt. Hvor er det dejligt at amningen nu kører og hun tager fint på.
Kan godt forstå du glæder dig til at få SP i næste uge. Jeg skal ha' på onsdag og det glæder jeg mig også til. For som dig håber jeg også at få lidt mere ro indeni.
Jeg blev ringet op af Sundhedsplejen i onsdags og jeg skal starte i MG allerede på mandag. Det bliver spændende om det er nogle piger man "svinger" med …
Lyder rigtig hyggeligt med det der åbent hus tam-tam. Sådan noget har vi ikke her.
I dag mødte jeg vores gamle nabo, som er SP. Og hun sagde at jeg bare skulle komme forbi hvis der var noget hun ku' hjælpe med eller jeg er nervøs for. Så det tror jeg jeg vil hvis jeg efter på onsdag igen går hen og bliver nervøs/bekymret. SÅ er det bedre at få snakket om det fremfor at gå og være nervøs.
God weekend til dig.
PS: hvordan går det med Lucas? Har i "fundet hinanden" igen?
AG
Ja det er bare super rart at amningen køre selv om jeg synes det er lidt svært det med at man ikke kan se hvor meget hun får ind, men jeg kan jo se på vægten at hun spiser fint.
Ja jeg glæder mig også og jeg har heldigvis en super god SP så jeg tror på det nok skal blive godt at få snakket med hende. Hvad er det med os her under anden graviditet 
Hvor er det bare super du har så sød en nabo som du kan snakke med, det betyder bare rigtig meget, så det kan jeg godt forstå du vil benytte dig af.
Det bliver spændende med din mødregruppe om det er en god gruppe for ellers må du få en anden 
Jeg har været i mødregruppe 3 gange og skal igen på torsdag, Det er bare den bedste mødregruppe jeg har fået denne gang vi svinger bare så godt og snakker også alle sammen sammen ud over end vi ses der en gang om ugen.
Det går bare super med Lucas og mig han er mors dreng igen så det er bare rigtig dejligt. Hvad siger din store pige til at være blevet storesøster?
Kram
Anmeld