Idag er Ela 5 mdr. - billeder:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Bas

Sikke dog tiden bare flyver afsted, idag er min pige 5 måneder gammel. Alt er som det skal, hun trives, sover godt, leger godt, og det vigtigste, hun er glaaaaad. Her kommer der også lige nogle billeder, så i kan se hvor stor hun er blevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Aprilmor11

Bas skriver:

Sikke dog tiden bare flyver afsted, idag er min pige 5 måneder gammel. Alt er som det skal, hun trives, sover godt, leger godt, og det vigtigste, hun er glaaaaad. Her kommer der også lige nogle billeder, så i kan se hvor stor hun er blevet.

Hold op en smuk datter i har

Rigtig gode billeder ..

Anmeld

12. marts 2011

Bas

Aprilmor11 skriver:

Hold op en smuk datter i har

Rigtig gode billeder ..

Hvor er du sød, tusind tak

Anmeld

12. marts 2011

misslea

Iihhhh STORT tillykke med hende... hvor ser hun SKØN ud!!!

Min datter bliver også 5 måneder idag.... tænk hvor tiden flyver afsted....!!!

Anmeld

12. marts 2011

Bas

misslea skriver:

Iihhhh STORT tillykke med hende... hvor ser hun SKØN ud!!!

Min datter bliver også 5 måneder idag.... tænk hvor tiden flyver afsted....!!!

Mange tak, jaaa man kan slet ikke følge med tiden, det går alt for stærkt. Stort tillykke til din pige også, hun er godt nok dejlig

Anmeld

12. marts 2011

Ranarupta

Bas skriver:

Hvor er hun dog køn!! Virkeligt smukke øjne!

Anmeld

12. marts 2011

Bas

Ranarupta skriver:

Hvor er hun dog køn!! Virkeligt smukke øjne!

Tusind tak skal du ha

Anmeld

12. marts 2011

fif

Bas skriver:

STOORT tillykke med din pige, hvor er hun bare fin!!! - Hvor har du forresten købt de søde Hummel bukser til hende??

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

Bas skriver:

Hvor er hun bare dejlig..

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

hvor er hun bare helt vidunderlig dejlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.