Stikpille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

MIWULA

Sofia24 skriver:

Så er der baby lige rundt om hjørnet  Spændende!

Jeg fik selv stikpiller et døgn efter mit vand var gået (og der ikke skete noget som helst) - jeg fik den første ved 11-tiden om formiddagen og den næste kl 17 om eftermiddagen - og det eneste der skete var at det nev lidt i ny og næ  Men til forskel fra dig var jeg HELT LUKKET og HELT UMODEN før jeg fik stikpiller, så der er da stor sandsynlighed for at du får veer når som helst!!  Når du på nuværende tidspunkt er modnet "deroppe" ku man da håbe det snart går i gang - det håber jeg for dig

For at gøre min egen historie færdig, så mødte jeg op dagen efter igen (altså nu 2 døgn efter vandafgang) og fik ve-drop! Avs  Men fik jo en vidunderlig søn 12 timer senere...

Kæmpe held og lykke - glæder mig til update!

Puha sikke en omgang du var igennem.  Ja håber det gør en forskel at jeg er mere moden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Low

MIWULA skriver:

Øv øv lyder som om du oz har været 1 af de uheldige.  Håber virkelig ikk jeg er 1 af dem.

Ja jeg var også en af de uheldige sagde de på fødegangen. Jeg fik lagt 2 piller på 42+0 og kom tilbage 4 timer efter og fik lagt 2 op igen. Dagen erfter kom jeg da jeg var 42+1 og fik lagt 2 piller op og 4 timer efter igen lagt 2 op igen igen. Jeg fødte 42+2 .

Jeg er sikker på det samme ikke sker for dig. Hvor langt er du henne?

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

Low skriver:

Ja jeg var også en af de uheldige sagde de på fødegangen. Jeg fik lagt 2 piller på 42+0 og kom tilbage 4 timer efter og fik lagt 2 op igen. Dagen erfter kom jeg da jeg var 42+1 og fik lagt 2 piller op og 4 timer efter igen lagt 2 op igen igen. Jeg fødte 42+2 .

Jeg er sikker på det samme ikke sker for dig. Hvor langt er du henne?

Puha det håber jeg da ikk. hehe

Jeg er uge 42+0 idag.

Anmeld

12. marts 2011

Low

MIWULA skriver:

Puha det håber jeg da ikk. hehe

Jeg er uge 42+0 idag.

Så går der hvert fald ikke lang tid før der sker noget .

Kan du mærke noget endnu?

Anmeld

12. marts 2011

Caracatita

Jeg var gået 10 dage over....fik stikpille til middag, hvor jeg stadig havde et par cm livmoderhals tilbage. Fik veer samme aften kl 19. Tog på fødegangen kl 21.30 og havde født kl 22.08.
Var hjemme igen 3 timer efter vi kørte hjemmefra....meget mærkeligt!!!

Anmeld

12. marts 2011

tazz

Jeg var slet ikke modnet mig, min livmoderhals var 3.5 cm og hård, og jeg havde ikke åbent mig.

Kl. 8.30 fik jeg stikpillen, blev sendt hjem kl. 12.00 medaftagende veer, var tilbage kl.14.20 med udslettet livmoder hals og havde åbnet mig en cm. Kl. 21.50 havde jeg født.

Lige pludseligt tager de der veer altså bare fart. Det som ingen fortalte mig var, at veer ved igangssættelse ofte er sammenhængende, så når den en aftager så sætter nummer to igang, så de varer i to minutter. Har lovet migselv at fortælle det til alle jeg kender som bliver sat igang med stikpiller! For jeg havde jo selv fået at vide at veer aldrig varede over et minut, så jeg var forholdsvis sikker på, at jeg skulle dø, hvis jeg da ikke allerede var det.

Held og lykke. Glæder mig til at se baby på den anden side maven

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

Low skriver:

Så går der hvert fald ikke lang tid før der sker noget .

Kan du mærke noget endnu?

Ik andet end det niver lidt nogle gange også at jeg stadig bløder lidt.

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

Caracatita skriver:

Jeg var gået 10 dage over....fik stikpille til middag, hvor jeg stadig havde et par cm livmoderhals tilbage. Fik veer samme aften kl 19. Tog på fødegangen kl 21.30 og havde født kl 22.08.
Var hjemme igen 3 timer efter vi kørte hjemmefra....meget mærkeligt!!!

Hold da op du har været heldig.

Anmeld

12. marts 2011

Low

MIWULA skriver:

Ik andet end det niver lidt nogle gange også at jeg stadig bløder lidt.

Jeg kan huske at jeg også blødte lidt men der kom også en masse gennemsigtig slim ud ..

Jeg vil da puste noget ve-støv i din retning

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

tazz skriver:

Jeg var slet ikke modnet mig, min livmoderhals var 3.5 cm og hård, og jeg havde ikke åbent mig.

Kl. 8.30 fik jeg stikpillen, blev sendt hjem kl. 12.00 medaftagende veer, var tilbage kl.14.20 med udslettet livmoder hals og havde åbnet mig en cm. Kl. 21.50 havde jeg født.

Lige pludseligt tager de der veer altså bare fart. Det som ingen fortalte mig var, at veer ved igangssættelse ofte er sammenhængende, så når den en aftager så sætter nummer to igang, så de varer i to minutter. Har lovet migselv at fortælle det til alle jeg kender som bliver sat igang med stikpiller! For jeg havde jo selv fået at vide at veer aldrig varede over et minut, så jeg var forholdsvis sikker på, at jeg skulle dø, hvis jeg da ikke allerede var det.

Held og lykke. Glæder mig til at se baby på den anden side maven

Hold da op det er da lige sådan en fødsel jeg ønsker mig. hehe

Uhh tak for det. Det er jeg da glad for at vide så jeg forberedt hvis nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.