Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
W.. skriver: Ja, han er sgu da lækker! Hold nu op ..!! Det tog han sidder på, dét ville jeg gerne eje - hvor mon jeg finder det?
Ja, han er sgu da lækker! Hold nu op ..!! Det tog han sidder på, dét ville jeg gerne eje - hvor mon jeg finder det?
Hihi, tusind tak....!
Thomas Tog fik han i barnedåbsgave, men jeg er næsten helt sikker på, at den er købt i BR eller Toys´r´Us den er bare så sød, den kan nemlig også "spytte" kugler ud af skorstenen foran
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Hihi, tusind tak....! Thomas Tog fik han i barnedåbsgave, men jeg er næsten helt sikker på, at den er købt i BR eller Toys´r´Us den er bare så sød, den kan nemlig også "spytte" kugler ud af skorstenen foran
Neeej, hvor smart Jeg må se om jeg kan finde det
Sikke en dejlig Gut
W.. skriver: Neeej, hvor smart Jeg må se om jeg kan finde det
Anton er i hvert fald meget glad for det - han elsker at sidde og se kuglerne poppe op
Åååårhhh en lækkerbidsken!!!
Hvor er han lækker ! Skøn unge.
Hvor har I købt jeres sofabord? Super fedt, og har ledt længe efter sådan et
Gyllibik skriver: Sikke en dejlig Gut
Taaaaark
TbCp skriver: Åååårhhh en lækkerbidsken!!!
Ih, tusind tak jeg er også MEGET vild med ham
Hvor er han dejlig
AmalieMalle skriver: Hvor er han lækker ! Skøn unge. Hvor har I købt jeres sofabord? Super fedt, og har ledt længe efter sådan et
Sofabordet er fra IdeMøbler, men er efterhånden et par år gammelt, jeg kan ikke liiige, huske hvad det hedder men vi har været super glade for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128